کشته شدن ۱۸ نظامی سوریه در انفجار حومه دمشق

یک منبع امنیتی اعلام کرد که ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.

 یک اتوبوس نظامی سوریه هدف بمب از پیش کار گذاشته شده در حومه دمشق قرار گرفت. 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، یک منبع نظامی اعلام کرد: صبح امروز یک اتوبوس نظامیان در حومه دمشق هدف انفجار تروریستی قرار گرفت که منجر به کشته شدن ۱۸ سرباز و زخمی شدن ۲۷ تن دیگر شد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز اعلام کرد؛ بر اثر یک انفجار تروریستی در یک اتوبوس صبح امروز در حومه دمشق هجده نیروی نظامی به شهادت رسیدند.

این منابع افزودند: اتوبوس وابسته به لشکر چهارم ارتش سوریه است که در ورودی منطقه قدیمی شهرک صبوره منفجر شد­.

لشکر چهارم ارتش سوریه به فرماندهی ماهر الاسد، برادر رئیس جمهور این کشور است که مسئولیت تامین و حفظ امنیت پایتخت را بر عهده دارد­­.

گفته می‌شود انفجار بر اثر جاسازی بمب­ دست ساز در بدنه اتوبوس صورت گرفته است­. اتوبوس در حال انتقال گروهی از ارتشی‌ها سوریه به منازلشان بود که دقایقی پس از خروج از پادگان منفجر شد­­.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۳:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
تسلیت به ملت بزرگ وبا بصیرت وفهمیم کشور سوریه.کدام کشور این اقدام تروریستی علیه ارتش عربی سوریه را محکوم کرد؟؟عربستان؟؟؟آمریکا؟؟مگر ارتش سوریه وظیفه اش حفاظت از جان و مال و ناموس ملت سوریه نیست.مگر آنهایی که آمده بودن نظام سوریه را تغیر دهند سر مردم عادی را با چاقو نمی بریدن؟؟اگر ارتش از جان ملت دفاع نکند پس کدام کشور حاضر است از جان ملت دیگر دفاع کند؟ چرا در افغانستان و عراق ولیبی ونیجریه واقلیم کردستان آن ایامی که گروه تروریستی داعش به دروازهای اربیل رسیده بود مسعود بارزانی در گفتگوی ویژه خود که از همه رسانه‌های جهان پخش شد به صراحت اطلاع رسانی نکرد دست بدامان همه ارتش های دنیا شد عاجزانه درخواست کرد ملت اقلیم را دریابید داعش در حال ورود است هیچ کشوری هیچ ارتشی در دنیا قبول نکرد جان ملت کرد اقلیم را نجات بدهد فقط سپاه پاسداران ایران تحت فرماندهی سردار سرداران سپهبد شهید سلیمانی جان زنان ودختران زیبا روی اقلیم کردستان را نجات داد آیا چی به سر زنان ومردان شهر سنجار عراق آوردن؟؟؟آیا ارتش سوریه حقش کشتن است؟؟ارتش مظلوم وجان برکف سوریه در چند حبهه باید با دشمنان ملت سوریه بجنگد ؟؟؟آیا باید نگاهش به آسمان باشد تا دشمن صهیونیستی شلیک نکند یا مواظب اتوبوس نظامی سربازان باشد؟؟ما ملت ایران با خانواده های ارتشیان شهید اعلام همدردی می نماییم.امیداریم منبعد شاهد این اتفاقات این چنینی نباشیم.از ارتش سوریه میخواهیم در مرحله اول باید فرماندهان ارتش برای حفظ جان سربازان ونیروهای باشند که قرار است دستجمعی حرکت کنند یا سوار اتوبوس نظامی شوند.هیلی متأثر شدیم.انها را برادران وفرزندان خود می دانیم.برای شادی روح مطهر شهدای اخیر خودمان در خیابان‌های ایران و شهدای ارتش سوریه سلام وصلوات ختم می نماییم
آخرین اخبار