مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران خوزستان گفت: یکی از وظایفی که با وجود قانونی بودن آن، دستگاه‌ها مورد انتقاد ما هستند بحث اشتغال ۳۰ درصد حق جانبازان و ایثارگران است.

حسن نورانی در نشست با خبرنگاران گفت: یکی از وظایفی که با وجود قانونی بودن آن، دستگاه‌ها مورد انتقاد ما هستند بحث اشتغال ۳۰ درصد حق جانبازان و ایثارگران است که در این زمینه تذکراتی به برخی از دستگاه‌ها داده شده، اما هنوز جدی گرفته نشده.

او افزود: توجه نکردن به این تعهد باعث شده که اکنون حدود ۱۱ هزار بیکار در جامعه ایثارگران داشته باشیم؛ درخواست بیش از ۹۰ درصد افراد مراجعه کننده به بنیاد شهید و امور ایثارگران، اشتغال است؛ در میان این ایثارگران افراد دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز هست.

آقای نورانی همچنین از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در اوایل بهمن با همکاری شهرداری، سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی مصادف با سالروز شهادت ۱۳ شهید مدافع حرم در عملیات آزادسازی شهر‌های نُبل و الزهرا سوریه، در اهواز گفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: پارسال با وجود همه گیری کرونا، ۷ کمیسیون پزشکی برای تعیین درصد جانبازان در خوزستان برگزار شد، اما در ۶ ماه نخست امسال ۶ کمیسیون پزشکی برگزار شده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال در برگزاری کمیسیون پزشکی، ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.