معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۶۲ مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در استان وجود دارد که ۳۴ باب آن در حال بهره برداری است.

لشکری گفت: ۶۲ مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۴ مجتمع در حال بهره برداری، ۲۳ باب در حال ساخت و الباقی در حال استعلام هستند.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه جایگاه سوخت، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد یا نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی عمومی و.. در این مجتمع‌ها وجود دارد، بیان کرد: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از مهمترین اهداف راهداری استان سمنان است.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی خدمات بین راهی همواره در دستور کار اداره کل بوده است و کارشناسان در سطح اداره کل و ادارات شهرستان‌ها نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع‌داران را در خصوص عملکرد و سرویس‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام می‌دهند که از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۵۰ بازدید از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی استان انجام شده است.

معاون راهداری استان سمنان گفت: همچنین کمیته‌ای متشکل از ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز و برخی دستگاه‌های مرتبط دیگر تشکیل شده که به طور مستمر بر نحوه عملکرد و کیفیت ارائه خدمات در این مجتمع‌ها نظارت دارد همچنین در راستای بهبود وضعیت مجتمع‌ها نیز کمیسیون موافقت اصولی استان به طور میانگین هر دو ماه برگزار و طی سال جاری ۱۹ موافقت اصولی تمدید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار