مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۹ هزار و ۸۵۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شاهرود ثبت نام کردند که از این تعداد پنج هزار و ۵۲۶ نفر واجد شرایط بودند.

عمیدی گفت: از پنج هزار و ۵۲۶ متقاضی واجد شرایط چهار هزار و ۳۹۵ نفر در بانک‌های عامل حساب افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون یکهزار و ۴۵۷ متقاضی آورده اولیه را واریز کرده‌اند، ابراز داشت: تاکنون ساخت یک هزار و ۱۲۶ واحد مسکونی در شرق استان سمنان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

عمیدی با اشاره به اینکه ساخت ۵۱۶ واحد مسکونی ارتش و ۴۳۲ واحد مسکن مهر بدون متقاضی نیز آغاز شد، ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۷۴ واحد مسکونی در شرق استان سمنان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ۷۰۴ قطعه زمین به اتاق تعاون شهرستان به منظور ساخت واحد مسکونی تحویل شد، افزود: برای ۱۸۰ متقاضی این طرح با واریز آورده اولیه پرونده تشکیل شد.

عمیدی با اشاره به اینکه اسکلت بندی ۵۱۶ واحد ارتش ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان شهریورماه سال آینده این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه ۴۳۲ واحد مسکونی نیمه کاره مسکن مهر بدون متقاضی نیز واگذار شد، ابراز داشت: ۱۴۴ واحد به تعاونی آموزش و پرورش، ۱۹۲ واحد به شرکت فولاد شاهرود و ۹۶ واحد به تاکسیرانی تحویل شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست گفت: برخی متقاضیان مسکن در اجرای طرح‌های مسکن دوره‌های قبل آسیب دیدند و این امر به اعتماد آنها ضربه زد.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار شهرداران و مسئولان باشد، افزود: اطلاع رسانی درست و دقیق می‌تواند در پیشرفت این طرح تاثیرگذار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار