رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پیگیری‌ها برای افتتاح نخستین درمانگاه ناباروری جنوب غرب خوزستان در آبادان خبر داد.

محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نشست کمیته جوانی جمعیت گفت: افتتاح درمانگاه ناباروری در آبادان در دستور است و بخش زیادی از کار‌های آن انجام شده و بخش زیادی از تجهیزات آن نیز خریداری شده است و در بیمارستان طالقانی به عنوان نخستین درمانگاه ناباروری در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می‌شود.

به گفته او خوشبختانه همه خدمات این درمانگاه زیر پوشش بیمه است و زوج‌های نابارور می‌توانند با استفاده از خدمات بیمه‌ای به طور تقریبا رایگان همه خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

این مسئول به خدمات ارایه شده به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این زمینه اشاره کرد و گفت : با بانک‌های مختلف رایزنی شده است تا کارکنانی که دارای فرزند سوم یا بیشتر هستند و در سال جدید ازدواج کرده اند بتوانند وام کم بهره بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان احداث مهد کودک را در معاونت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و نیز اهدا ۶۰ مورد جهیزیه و نیز سیسمونی در شهرستان شادگان با کمک خیرین خبر داد و گفت: نرخ رشد جمعیت در محدوده این دانشگاه ۲/۳۵ است که به نسبت کشوری که ۱/۸ می‌باشد بیشتر است، ولی در سال‌های اخیر نیز نرخ بالای ما نیز دچار کاهش شده که با اقداماتی که انجام می‌دهیم بتوانیم نرخ رشد جمعیت در منطقه را افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.