آئین پایانی دومین جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی‌ها با حضور استاندار کرمان در سینما آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

آئین پایانی دومین جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان با حضور استاندار، فرماندار رفسنجان و مدیر مجتمع مس در سینما آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این آئین اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره باعث هم افزایی و باعث رشد کیفی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها و ارتقاء این جایگاه باشد.

وی گفت: نسبت به جشنواره اول کیفیت و کمیت آثار رسیده به جشنواره قابل ملاحظه بود و به نظرم جشنواره به اهدافش رسیده است.

در ادامه مجتبی احمدی دبیر این جشنواره نیز اظهار کرد: ایده این جشنواره از سال قبل بر پایه ثبت و ضبط تجربیات کارکنان روابط عمومی‌های استان شکل گرفت تا ثبت و ضبط تجربه‌های زیستی کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان در قالب یک کتاب تدوین شود.

وی افزود: امسال نیز این جشنواره در سه بخش یادداشت نویسی، روایت نویسی و جُستارنویسی برگزار شد که از ۹ نویسنده تجلیل و تقدیر می‌شود.

همچنین محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آئین بیان داشت: کار سختی برای روابط عمومی هاست که نمی‌توانند کار‌های بزرگشان را برجسته کنند در عین حال تقاضا‌های مردم هم از رسانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: تنظیم این دو مطلب سخت است که رسانه‌ها یا باید جواب مردم را بدهند یا باید جانب مدیران را بگیرند؛ لذا بیان چند نکته مهم برای آگاهی مهم است و رسانه‌های معاند در افزایش آمار توئیتر تلاش کردند.

فداکار گفت: روابط عمومی‌ها باید بر روی تقویت هویت ملی ایران کار کنند، محتوای خوب تولید و در شبکه‌های اجتماعی مطالب را به آگاهی ملت برسانند؛ فضا را مشخص و نقشه دشمن را برای مردم تعریف کنند، زیرا دشمن می‌خواهد هویت ایران را از بین ببرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تحلیل‌ها مراقبت کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند و پاسدار خون شهدا باشند.

در پایان از روابط عمومی‌های دادگستری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فرمانداری رودبار جنوب، شرکت سنگ آهن گهرزمین، شواری اسلامی شهر کرمان، باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و فرماندرای شهرستان بم به عنوان روابط عمومی‌های برگزیده تجلیل شد.

برچسب ها: جشنواره ، نگارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.