بازدید از موزه تاریخ طبیعی لرستان رایگان شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: به مناسبت هفته کودک و روز کودک و محیط زیست بازید از موزه تاریخ طبیعی استان برای دانش آموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

"علی سالاروند" مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد:به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک با شعار " حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی" و روز کودک و محیط زیست و به منظور آشنایی این قشر آینده ساز با مباحث زیست محیطی و جلب مشارکت آن‌ها در حفاظت از محیط زیست، بازدید از موزه تاریخ طبیعی این اداره کل برای دانش آموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته از رایگان شده است.

او  ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در این هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر برای بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان به ساختمان موزه واقع در میدان ۲۲ بهمن انتهای بلوار ولیعصر ساختمان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان مراجعه کنند.

سالاروند عنوان کرد: در موزه تاریخ طبیعی لرستان ۳۰ گونه پستاندار، ۸۵ گونه پرنده، ۱۲ گونه خزنده، پنجگونه دوزیست، پنج گونه ماهی، ۷۰ نمونه کانی و سنگ و ۱۹ نمونه فسیل مهره داران و بی مهرگان به صورت تاکسیدرمی شده نگهداری می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.