هلال احمر خراسان جنوبی به بیماران نیازمند که نیازمند بودن آن‌ها برای این سازمان محرز شود از یک تا ۷ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هلال احمر خراسان جنوبی دو میلیارد تومان اعتبار برای اعطای کمک بلاعوض ۱ تا ۷ میلیون تومانی به بیماران نیازمند در اختیار دارد.

او افزود: این کمک‌ها برای بحث خدمات درمانی است و این کمک‌ها تاکنون برای هزار و ۳۲۰ پرونده تشکیل شده که به طور کلی مبلغی نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود، را پرداخت کرده است.

بخشی بیان کرد: باقی پرونده‌ها در دست بررسی است و شرط اول برای پذیرش پرونده‌ها نیازمند بودن افراد است و البته برای اعطای این کمک به اتباع خارجی در استان که دارای گذرنامه یا کارت آمایش هستند نیز ممنوعیتی وجود ندارد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی که تحت پوشش بیمه‌های مختلف هستند نیز می‌توانند از این خدمت استفاده کنند و تنها کسانی که از مزایای بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند از دریافت کمک بلاعوض هلال احمر محروم اند.

او تصریح کرد: اگر فردی در حین درمان فوت شود، این کمک مستقیم از سمت ما برای این دسته افراد پرداخت نمی‌شود بلکه خانواده شخص می‌توانند به بخش مددکاری بیمارستان مراجعه کند و در صورت تأیید پرونده، این کمک بلاعوض از سمت هلال احمر استان به بیمارستان پرداخت می‌شود.

بخشی گفت: علاوه بر این، تسهیلات قرض الحسنه با سود ۴ درصد تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز به بیماران نیازمند نیز پزداخت می‌شود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: این تسهیلات بدین صورت است که نیازمند بودن افراد متقاضی بررسی می‌شود و سپس معرفی به بانک صورت از سمت ما صورت می‌گیرد و از آن به بعد فرد باید شرایط بانک را برای دریافت این تسهیلات داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.