فرماندار شهرستان مراغه گفت: طی هفته‌های اخیر و با محدودتر شدن عرضه نان در این شهرستان ۴۲ مورد تذکر کتبی به نانوایی‌های متخلف ابلاغ شد.

آقای اسدیان به تشکیل پرونده برای واحد‌های متخلف در بخش آرد و نان در شهرستان مراغه  اشاره کرد و گفت: همچنین در طی هفته‌های اخیر ۲ باب نانوایی متخلف به دلیل تخلف پلمب، یک واحد قطع سهمیه و یک واحد متخلف نیز با نصب بنر و تشکیل پرونده تعزیراتی مواجه شد.

وی ادامه داد: برخورد با نانوایی‌های متخلف این شهرستان در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به نان مورد نیاز خود تشدید شده و گروه‌های مشترک کارگروه آرد و نان متشکل از نمایندگان فرمانداری، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صمت، غله و بسیج به صورت مستمر بر فعالیت واحد‌های نانوایی این شهرستان نظارت می‌کنند.

فرماندار مراغه اظهار داشت: افزایش تعداد بازرسان از ۲ نفر به ۳۰ نفر، افزایش ۸۰ تنی سهمیه آرد شهرستان، آغاز فعالیت ۱۰ نانوایی در نوبت بعدازظهر، کنترل مبادی خروجی شهر و ابلاغ نامه اخطار به صاحبان نانوایی‌ها جزو مصوبه‌های قرارگاه تنظیم بازار نان پس از بروز مشکل در عرضه این ماده غذایی بوده است.

آقای اسدیان اضافه کرد: دولت در این شهرستان ۳۷ میلیارد تومان یارانه آرد پرداخت می‌کند تا مردم بتوانند این نعمت ارزشمند را با قیمتی مناسب تهیه کنند اما هرازچندگاهی مشکل عرضه نان در شهرستان تکرار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.