سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به تحصیل ۵هزار و ۷۴۷ دانش‌آموز در مدارس کانکسی این استان گفت: ۶۵ مدرسه سنگی و ۶۹ مدرسه چادری در لرستان وجود دارد.

رضا عزتی سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات ریزساختی حوزه آموزش‌ و پرورش که در فرمانداری کوهدشت برگزار شد، عزتی اظهار داشت: برخی از مدارس لرستان با کمبود فضای تحصیلی و فیزیکی مواجه است.

او با بیان اینکه مازاد نیرو در لرستان وجود دارد و این نیرو‌ها می‌توانند در صورت ارتقای فضای آموزشی در مدارس این استان ساماندهی شوند، افزود: برنامه‌سازی برای مقاوم‌سازی و استاندارسازی فضای آموزشی، پرورشی و تجهیز مدارس در دستور کار ما قرار دارد.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان با تأکید به اینکه شرایط بازگشت به تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل باید دوباره مهیا شود، عنوان کرد: برخی دانش‌آموزان دختر در برخی از روستا‌ها و به‌ویژه مناطق عشایری این استان به‌علت نداشتن فضای آموزشی در مقطع متوسطه اول بازمانده از تحصیل هستند.

سرپرست آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه درصد مدارس تخریبی لرستان بسیار بالاست، بیان کرد: ما درصدد هستیم تا قدمی در راستای محرومیت‌زدایی از آموزش‌وپرورش این استان برداریم.

عزتی با بیان اینکه ۵۴۲ مدرسه کانکسی در لرستان وجود دارد، گفت: دانش‌آموزان این استان هم‌اکنون در ۵۰۵ کانکس تحصیل می‌کنند و تعداد دانش‌آموزان مدارس کانکسی ۵ هزار و ۷۴۷ نفر است.

او با اشاره به اینکه ۱۱ مدرسه این استان از نظر ما در ذیل تعریف مدارس کپری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ۶۵ مدرسه سنگی و ۶۹ مدرسه چادری نیز در لرستان وجود دارد.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.