مدیرکل بازرسی لرستان گفت: ۱۵ کارمند متخلف در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری به هیأت تخلف اداری لرستان معرفی شدند.

سعید رازانی مدیرکل بازرسی لرستان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان‌های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظرین ایجاد خواهد شد. شهرداری باید اقدامات، پیگیری و نظارت‌ها را در این سامانه ثبت کند، انجام وظایف و کوتاهی از سوی هر فرد مشخص خواهد شد.

رازانی گفت: همکاری شهرداری در این راستا ضروری است همچنین فعالیت ناظرین ثبت می‌شود و گام موثری برای جلوگیری از ایجاد ساختمان ناامین خواهد بود.

او ادامه داد: گستردگی فعالیت سازمان بازرسی بالا است، اما نظارت و بازرسی برنامه‌ای بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بخوبی صورت می‌گیرد همچنین بازرسی موردی در خصوص تخلفات و مشکلات احتمالی در ارگان‌های مختلف صورت می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی لرستان افزود: نحوه خدمت رسانی به مردم و ارایه خدمات بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد در این راستا تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر الکترونیکی کردن نظارت است، اما زیرساخت‌های لازم باید ذر لرستان فراهم شود.

رازانی تلفن ۱۳۶ بصورت ۲۴ ساعته را بهترین راه ارتباطی مردم با سازمان بازرسی عنوان کرد و خواهان مشارکت حداکثری مردم برای برطرف کردن مشکلات در دستگاه‌های اجرایی شد.

او بیان کرد: وظیفه نظارت بر دستگاه‌های اجرایی به عهده اداره‌کل بازرسی است و این اقدام با گستردگی بسیار همراه بوده و به ناچار برپایه محور‌های مشخص بازدید صورت می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: مشکلات آزادراه خرم‌آباد - بروجرد بررسی و اقدامات برای برطرف کردن آن در دست بررسی است، آنتن دهی، دوربین کنترل سرعت و روشنایی این آزادراه به دستگاه‌های اجرایی مرتبط اعلام و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رازانی بیان کرد: بخشی از پوشش دهی آنتن در آزادراه خرم‌آباد - بروجرد برعهده اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول است که رایزنی شده و با رعایت ضوابط فنی مشکلات در اسرع وقت برطرف می‌شود.

او ادامه داد: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان‌های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظران ایجاد خواهد شد.

 

برچسب ها: بازرسی و نظارت ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.