بازرس قضائی و بازرس کل خراسان جنوبی گفت: مجتمع تجاری اداری هلال بیرجند تا زمان تأمین پارکینگ، اجازه فعالیت ندارد.

رحیمی بازرس قضائی و بازرس کل خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور گفت: مجتمع تجاری هلال شهر بیرجند تخلفاتی داشته است و با تعداد واحد‌های تجاری، حذف پارکینگ مد نظر بوده که موضوع رسیدگی و گزارش هشداری به شورای شهر و شهرداری ابلاغ شد تا زمان تأمین پارکینگ این مجتمع اجازه فعالیت نداشته باشد.

او تأکید کرد: مجموعه بازرسی کل استان، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات را به عنوان مهمترین وظیفه برعهده دارد و سازمان بازرسی به هیچ عنوان از حقوق مردم کوتاه نمی‌آید.

رحیمی بازرس قضائی و بازرس کل خراسان جنوبی افزود: واحد نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه تلفنی، مراجعه حضوری و مجازی فعال است که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۸ مورد مجموع شکایات بوده و ۳۸۴ مورد خاتمه یافته و ۷۴ مورد در اختیار همکاران در گروه‌های مختلف است.

رحیمی گفت: از ابتدای امسال ۳۱ بازرسی برنامه ای، ۲۷ بازرسی موردی و یک مورد فوق‌العاده انجام شده و درخصوص بازرسی کیفری ۶ گزارش مشتمل بر ۲۰ متهم بوده که در رده‌های مختلف مدیران کل، معاونین و کارشناسان است.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ بازرسی فوق‌العاده با موضوع حادثه ریلی در حوزه شهرستان طبس صورت گرفت که بازرسی از روز حادثه تاکنون در حال بررسی است و در مراحل پایانی قرار دارد و متهمین به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

برچسب ها: بازرسی ، مجتمع هلال ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار