جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:

سربازان با روحیه ایثارگری و مردانگی در حال انجام وظیفه هستند

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همه سربازان با روحیه ایثارگری و مردانگی در حال انجام وظیفه هستند.

سرهنگ حجت الله سفید پوست گفت: سلام می‌فرستیم به پیشگاه مقام معظم رهبری و روح متبرک همه شهدا به خصوص شهدای عرصه امنیت در فراجا که در راه اعتلای امنیت در مقابله با اشرار، سارقان مسلح و فتنه‌گران جوانمردانه حضور دارند و ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت می‌رسند.

او می گوید: از طرف خود و فرمانده انتظامی استان خوزستان به همه سربازان که با روحیه ایثارگری و مردانگی در حال انجام وظیفه هستند خدا قوت و خسته نباشید، می‌گویم.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و هفته فراجا، گفت: به شما کارکنان وظیفه افتخار می‌کنیم که در این سنگر در حال پاسداری از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی هستید.

به گفته او سال گذشته مقام معظم رهبری مطلبی را فرمودند که مایه خرسندی همه شد، ایشان فرمودند فراجا ستون و دژ مستحکم انقلاب و پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خدمت در فراجا با توجه به متعدد بودن ماموریت‌ها یک خدمت بسیار سخت نسبت به سایر نهاد‌های دیگر است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه دشمنان از ایران قدرتمند هراسانند، می گوید: در چند سال اخیر فتنه‌های دشمنان با تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همیشه در صحنه استان خوزستان تمام فتنه‌ها به یاری خداوند متعال خنثی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.