وزیر راه وشهرسازی گفت: در ایام اربعین با وجود جابه جایی و حجم بسیار زیاد زائران شاهد کاهش چشم گیر تصادفات جاده ای بوده ایم.

رستم قاسمی گفت: اربعین یک موضوع جهانی است و  جابه جایی این حجم از  زائران  در زمان کوتاه یک اقدام بسیار بزرگ  بوده  و با مدیریت صحیحی در ابتدا یک نگرانی وجود داشت که ا لطف خدا و زائران هیچ حادثه و مشکل جدی در این بخش وجود نداشت.

به گفته وزیر راه وشهرسازی  بخش سازمان‌  راهداری وزارت خانه از چند ماه پیش برای جابه جایی زائران  برنامه ریزی کرده بودند و در مسیر جاده  اقدام  بسیار خوبی صورت گرفت. همچنین  هزار ۲۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح جاده ها هزینه کردن  و با وجود  کمبود ناوگان به نحو احسن این حجم از جابه جای را انجام  گرفت.

او می گوید:  در بخش ریلی سابقه جابه جایی  زائران در ایام اربعین  نداشتیم و در بخش هوایی  هم که پیش از این ۴۰ تا ۵۰ پرواز بود اما امسال این حجم از جابه جایی در طول  این مدت بی سابقه بوده است.

او گفت: بسیاری از  بخش ها نگران بودند بعد از کرونا در تابستان و این حجم از جابه جایی ها امکان پذیر نیست اما خوشبختانه بدون هیچ حادثه ای این ایام را گذراندیم و از همه مهم تر شاهد کاهش تصادفات جاده ای بوده ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار