نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: بالاترین امتیاز نیروی انتظامی، فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی بر آن است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی کاشان برگزار شد گفت: خداوند به شرط یاری دین خدا و اسلام نمی‌گذارد نور توحید و ولایت خاموش شود.

او تصریح کرد: امروز ملت، ارتش، سپاه، بسیج و نهاد‌های ما با استقامت و جانفشانی، یاری‌گر دین خدا هستند و نمی‌گذارند دشمنان به مقاصد پلید، خصمانه و شوم خود برسند.

امام جمعه کاشان ادامه داد: کارتر، نتانیاهو و ترامپ، ایران را تهدید به حمله کردند که معمار کبیر انقلاب اسلامی به کارتر پاسخ دادند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به تهدید نتانیاهو فرمودند: در صورتی که اسرائیل دست از پا خطا کند تل آویو با خاک یکسان می‌شود و امیر سرلشکر موسوی به ترامپ که تهدید کرده بود ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهد گفت: اگر حمله شروع شود دنیا خواهد فهمید ۵۲ نقطه کدام طرف است.

فرماندار ویژه کاشا‌ن نیز گفت: اقتدار، ولایت مداری، از خودگذشتگی، ایثار و نظم و انضباط نیرو‌های انتظامی تا کنون تمام سناریو‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده است.

محمدشریف زراعی با بیان اینکه اگر یکی از این سناریو‌ها و نقشه‌ها در کشور‌های غربی اجرا می‌شد نمی‌توانستند ثابت قدم و استوار بمانند افزود: نیروی انتظامی مظهر حیثیت و آبروی کشور و به فرمایش رهبر انقلاب در چشم مردم و با مردم است، اما متاسفانه در هجمه اخیر دشمنان مظلوم واقع شده است.

فرمانده انتظامی کاشان نیز ناامنی را بزرگترین خطر و تهدید برای یک جامعه عنوان و تاکید کرد: برقراری امنیت اجتماعی جزو وظایفی حاکمیت و نیروی انتظامی مظهر این امنیت و عامل وسط این میدان است.

حکم رهبری بالاترین امتیاز نیروی انتظامی است



سرهنگ ایرج کاکاوند ادامه داد: نیرو‌های انتظامی بار سنگین تامین امنیت را بر بازوان توانا و شانه پرتحمل خود به دوش می‌کشند.

در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در کاشان از خانواده شهیدان محمد قصاب یزدلی، سید عباس تقریری و عباسعلی سبزیان همچنین آزادگان، پیشکسوتان و کارکنان انتطامی، پلیس‌های افتخاری و تعدادی از بسیجیان شهرستان تجلیل شد و حاضران از نمایشگاه دستاورد‌های فرماندهی انتظامی کاشان تجلیل کردند.

در این مراسم خواهر شهید سید فرهاد متولی به عنوان خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای کاشان از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان با اهدای هدایایی قدردانی کرد.

 

حکم رهبری بالاترین امتیاز نیروی انتظامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.