سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از ۴۰ هزار و ۴۹۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی خبر داد.

اکبر ورودی گفت: در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی ۱۷ هزار و ۱۴۲ نفر در بخش بانوان و ۲۳ هزار و ۳۴۸ نفر در بخش آقایان مشارکت داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دوچرخه سواری و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است.

 به گفته او، بیش از ۱۸ برنامه پیاده‌روی با حضور بیش از سه هزار و ۱۳۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه‌پیمایی به تعداد ۹۲ برنامه و با حضور هزار و ۳۶۴ نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.

ورودی با بیان اینکه در این مدت ۵۷۴ برنامه ورزش صبحگاهی در استان اردبیل برگزار شد، گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی ، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی از دیگر فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل در این مدت بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: به منظور ایجاد حس آشتی بین افراد و اقشار مختلف مسابقاتی برگزار شد که از ان جمله می‌توان به برگزاری ۳۷ مسابقه محله، ۱۱ مسابقه کارکنان و ۱۱۱ مسابقه ورزشی، ۲۹ برنامه دوچرخه‌سواری همگانی و ۳۵ گلگشت خانوادگی با مشارکت ۱۰ هزار و ۶۷۸ نفر از علاقه‌مندان اشاره کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.