مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان از کمک و مساعدت مجمع خیرین سلامت همدان به ۲۹۲ نفر در ماه گذشته خبر داد.

حمید شاکری‌صفت گفت: د‌ر شهریورماه امسال هفت بیمار جدید به بخش مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان مراجعه کرد‌ه‌اند، یک‌میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به این بیماران مساعد‌ت شد‌ه است.

او گفت: ۴۹ بیمار به مبلغ ۱۵۵ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال در طرح سخاوت از سوی حامیانی مساعدت شده است، در طرح «طعم مهربانی» به ارزش ۲۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بین ۱۳۵ خانوار گوشت قربانی توزیع شده و سبد غذایی، غذای گرم و گوشت مرغ نیز در اختیار تعدادی از خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان درباره اجرای طرح «مشق مهربانی» در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان گفت: ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در این طرح به دانش‌آموزان نیازمند مساعدت شده که ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هدیه ویژه خیرین بوده است.

شاکری‌صفت از ۲۵۴ میلیون ریال تخفیف اخذ شده از سایر مراکز درمانی برای ۹ بیمار سخت درمان خبر د‌اد و افزود‌: به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به سه بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت پرد‌اخت شد‌ه است.

او گفت: یک میلیارد و ۲۸ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال مجموع مبالغی بوده که برای بیماران هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.