مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با توجه به تغییر نگرش در حوزه برندسازی و تغییرات شگرف در کسب و کارها کارگاه آموزشی «برندینگ» را در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی برگزار کرد.
کارگاه آموزشی برندینگ به مناسبت هفته گردشگری با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تدریس ریحانه جمالی هنجنی مدرس و پژوهشگر گردشگری و ارایه مطالب آشنایی با مسیر خلق یک برند، نحوه نام برند برای هر یک از فعالیتهای گردشگری و توسعه کسب و کارهای مرتبط با بهرهگیری از تجارب روز جهان برگزار شد.
برندینگ به فرآیند مادری گفته میشود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب برای مشتری است، تمام چیزیهایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند، شامل این مجموعه فعالیتهااست.
«ویژند» از سوی فرهنگستان زبان و ادب فارسی کلمه به جای «برند» استفاده میشود.