مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ارائه بسته ۶ وجهی در نخستین نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه در هیئت دولت خبر داد.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال ویژه استان کرمانشاه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد، گفت : در این نشست بسته ۶ وجهی شامل تأمین مالی طرح‌های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح‌های آتی، اجرای زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مشکلات و ارائه مشوق‌ها برای سرمایه گذاری در این استان خدمت رئیس جمهور ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست مدیران ارشد استان کرمانشاه ایجاد اشتغال است، افزود: بر اساس سند اشتغال کرمانشاه ۴۶ هزار فرصت شغلی برای این استان پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال رسالت اصلی کمیته‌های اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها است، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کنونی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه این وظیفه در شهرستان‌های تابعه این استان سنگین و خطیر است.

احمدی بر نظارت بر اشتغال‌های ایجادی توسط کمیته نظارت شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: به منظور راستی آزمایی شغل‌های ایجادی به چهار طریق شامل سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت توسط مراکز کاریابی نظارت صورت می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.