پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم سرخپوشان باید تغییر سیستم بدهند تا با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حریف حمله کنند.

حسن خان محمدی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قفل شدن رختکن ورزشگاه درفشی فر اظهار کرد: به هر حال دعوا و درگیری بین باشگاه پرسپولیس و پیمانکار وجود دارد، اما من در جریان بستن رختکن ورزشگاه نیستم.

خان محمدی درباره اظهارات هیئت فوتبال استان تهران درباره عدم میزبانی تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر گفت: تیم نونهالان پرسپولیس  این هفته میزبان بازی است، اما هنوز به ما چیزی نگفتند که نمی‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نتایج بد سرخپوشان بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم پرسپولیس با تیم‌های خوبی بازی کرد. البته تیم تراکتور تاکتیک سرخپوشان را به خوبی واقف بود و نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی کرد و توانست از همان جا به پرسپولیسی‌ها ضربه بزند. به نظرم گل محمدی باید برای نقاط ضعف تیمش تدبیری بیاندیشد.

او افزود:  با توجه به اینکه تیم پرسپولیس هجومی بازی می‌کند،  پشت دفاع‌های چپ و راست این تیم خالی می‌شود و همین باعث می‌شود که حریفان از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کنند و گل بزنند.

خان محمدی  درباره اینکه تیم پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، گفت:  تیمی که با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی می‌کند، نفراتش  در خط حمله اش کمتر است و موقعیت کمتری برای گلزنی ایجاد می‌شود. به نظرم پرسپولیس باید تغییر سیستم بدهد تا در  محوطه جریمه حریف نفرات زیادی داشته باشد تا بتواند گل‌های بیشتری بزند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد:  بازی خوبی بود و هر ۲ تیم برای نباختن وارد زمین مسابقه شدند و از تک موقعیت‌های خود نتوانستند استفاده کنند و همین طور بازی متعادل  پیش رفت و امتیازات تقسیم شد.

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان گفت:  تیم پرسپولیس محکوم به برد برابر مس رفسنجان است. سرخپوشان باید هجومی بازی کنند تا بتوانند این بازی را پیروز شوند.

خان محمدی درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اظهار کرد:  بله، شانس قهرمانی این تیم  بیشتر از تیم‌های دیگر است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه حضور چند روزه ملی پوشان پرسپولیس در اردوی تیم ملی تاثیری بر کیفیت بازی شان دارد، گفت:  به طور حتم این موضوع  تاثیرگذار است. ملی پوشان خسته می‌شوند و  زمانی که به تمرینات پرسپولیس برمی گردند آن کیفیت لازم را ندارند. البته نباید این موضوع روی پرسپولیس تاثیر بگذارد، چون این تیم بزرگ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار