فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:فراجا به بلوغی رسیده که در تمامی صحنه‌ها و ماموریت‌های خود بر مبنای دو اصل اقتدار توام با رافت و مهربانی عمل می‌نماید.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خدا را شکر می‌کنیم فراجا به بلوغی رسیده که در تمامی صحنه‌ها و ماموریت‌های خود بر مبنای دو اصل اقتدار توام با رافت و مهربانی عمل می‌نماید و در این مسیر، همیشه حافظ سرمایه‌های اجتماعی به عنوان سرمایه‌های اصلی خود است.

سردار سرتیپ دوم عبدالرضا ناظری با تاکید بر این مطلب که در تمامی صحنه‌ها سعی کردیم که سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم، افزود: حمایت‌های مردم موجب افتخار و دلگرمی فرزندان آن‌ها در فراجاست.

وی با اشاره به این مطلب که در فراجا در حالی به اجرای ماموریت‌های خود می‌پردازیم که دشمنان این نظام تمام قد به صحنه آمده اند، تاکید کرد: با وجود شرابط حساس کنونی، نیرو‌های فراجا وظایف و تکالیف سازمانی خود را فراموش نمی‌کنند و هیچ کدام از ماموریت‌های خود را ابتر و بدون پاسخ نمی‌گذارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۹۰۰ هزا رتماس با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار شده که از این تعداد ۴۰ درصد عملیاتی شده است.

سردار ناظری با اشاره به این مطلب که پلیس همواره زمینه ساز توسعه اقتصادی در کشور بوده است، تاکید کرد: نیرو‌های پلیس با اقتدار، مهربانی و رعایت قوانین و مقررات در حال اجرای ماموریت‌های خود هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار