استعداد‌های فرهنگی هنری مازندران با برگزاری جشنواره کاتی معرفی خواهند شد.

جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره کاتی با هدف شناسایی استعداد‌های این استان و مازندرانی‌های مقیم خارج استان در یک بازه زمانی ۵ تا ۶ ماهه برگزار می‌شود.

او افزود: برای هر شهرستان در سایت کاتی یک فضای مجزا دیده شده است و هر متقاضی آثار خود را در این سایت می‌تواند بارگذاری کند.

جوادی ادامه داد: آثار ارسالی بعد از داوری اولیه شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و آثار برتر استانی نیز در رسانه ملی نمایش داده می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این جشنواره از ۱۷مهر آغاز به‌کار کرد و علاقه‌مندان تا ۴۰روز فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌های این جشنواره در سایت کاتی ارسال کنند.

شرایط ثبت‌نام در جشنواره تمامی مازندرانی‌های سراسر کشور در رده‌های سنی بیشتر از ۶ سال و غیرمازندرانی‌هایی که بیش از ۵ سال در استان سکونت دارند، می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند و هر هنرمند باید با تکمیل اطلاعات خود در سایت www.kaaty.ir ویدئوی خود را حداکثر در ۲ موضوع در این سایت آپلود کند.

حجم ویدئو ارسالی ۲۰۰ مگابایت و زمان ویدئو حداکثر ۴ دقیقه می‌باشد و تمامی شرکت‌کنندگان باید از اجرای خود فیلم تهیه کرده و در سامانه بارگذاری و کد رهگیری دریافتی را نگه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.