شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تحویل ندادن مسکن ملی زرین شهر اصفهان گلایه کرد.

بسیاری از شهروندانی که توانایی خرید خانه ندارند در مسکن ملی ثبت نام می کنند تا بتوانند صاحبخانه شوند اما متقاضیان در بیشتر مواقع از تحویل ندادن مسکن در زمان تعیین شده گلایه مندند و این موضوع آنها را با مشکلات فراوانی مواجه می کند.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خدمت شما سروران گرامی، من یک شهروند ساکن زرین شهر اصفهان هستم در زمان دولت قبل اقدام به ثبت نام مسکن ملی کردم و پول مرحله اول را هم واریز کردم و منتظر ماندم تا ساخت آن شروع شود اما با گذشت این مدت هنوز حتی یک کلنگ هم به زمین نخورده است. زمینی که قرار است مسکن ساخته شود آماده است و همینطور نقشه آن هم آماده است اما نمی دانم چرا بعد از گذشت این همه مدت شروع به ساخت آن نکردند ما تا چه زمانی و چند سال باید منتظر بمانیم تا صاحب خانه شویم خواهش میکنم پیگیری کنید.


با سلام. بیش از دو سال است که آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را برای ساخت مسکن ملی زرین شهر که متولی ساخت آن هم بنیاد مسکن زرین شهر است واریز کرده ایم، اما هیچ اقدامی جهت ساخت آن انجام نشده است! دو سال است که می‌گویند دنبال نقشه و پروانه هستیم، آن هم برای ۱۷۵ واحد. واقعا از مستاجر بودن عذاب می‌کشیم و مقداری پس انداز داریم که هر روز ارزشش کمتر می‌شود. لطفا پیگیری نمایید. با تشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار