نشست بررسی مشکلات مجموعه گردشگری گلستانکوه خوانسار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان هدف از برگزاری نشست بررسی مشکلات مجموعه گردشگری گلستانکوه خوانسار را در راستای توسعه صنعت گردشگری استان و بررسی ۱۷ منطقه نمونه گردشگری که در گذشته مصوبات قانونی آن‌ها تعیین شده، اما به دلیل وجود موانع، اجرای مصوبات به تأخیر افتاده عنوان کرد و گفت: از میان ۱۷ منطقه نمونه گردشگری استان، مجموعه گلستانکوه خوانسار نخستین منطقه‌ای است که پیشرفت قابل توجهی داشته از این رو مشکلات پیش روی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به مصوبات این نشست ادامه داد: ضمن بررسی چالش‌های این منطقه مقرر شد مواردی که از طرف دستگاه‌های نظارتی مطرح شده، توسط دستگاه‌های اجرایی بررسی و در اسرع وقت رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: همچنین این منطقه نمونه گردشگری با مشکلات قانونی صدور مجوز‌ها مواجه است که با رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و حمایت استانداری اصفهان مشکلات رفع خواهند شد.

دکتر زینلیان با تأکید بر اینکه سیر توسعه و پیشرفت مجموعه گردشگری گلستانکوه خوانسار متوقف نخواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم با بررسی موردی سایر مناطق نمونه گردشگری، مشکلات آن مناطق نیز رفع گردد. در سال گذشته ۲۵۰ موافقت اصولی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با هدف توسعه زیرساخت در حوزه گردشگری صادر شده؛ و تلاش ما این است با تسهیل و تسریع امور مرتبط، در راستای رشد صنعت گردشگری استان گام‌های مستحکمی را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.