معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بررسی ۳۷ پرونده تخلفاتی رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان خبرداد.

غلامرضا طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان امشب با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۳۷ مورد پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد، عنوان کرد: پس از بررسی پرونده‌های تخلف، ۳۵ مورد تذکر دریافت کردند و دو مورد نیز تبرئه شدند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی به ۱۶ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی سه جلسه کمیسیون ماده ۱۲ نیز رسیدگی شد که از این تعداد، ۱۱ پرونده مربوط به بخش حمل و نقل کالا بوده و مابقی در حوزه حمل و نقل مسافر است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، عمده تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل برون‌شهری شامل صدور بارنامه بدون اطلاع، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابه‌جایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل، بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارائه خدمات مطلوب در حین سفر است.

طحان اظهار کرد: عموم مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایت خود را طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.