سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار، به زودی شاهد راه اندازی ۱۰ مکان ورزشی در استان خواهیم بود.

موعود بنیادی‌فرد گفت: در دولت سیزدهم، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی این استان اختصاص یافته بود که به صورت کامل جذب و به زودی شاهد راه اندازی ۱۰ مکان ورزشی خواهیم بود.

وی افزود: از ابتدای ورود به استان جلسات مستمر با مسوولان استانی و کشوری برگزار و مشکلات زیرساخت‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

بنیادی فر، از افتتاح سالن‌های ورزشی کران، سرخون، وانان، خانه جوان شهرکرد، ساختمان هیات فوتبال، زمین چمن‌مصنوعی فجر لردگان و چم عالی تا پایان سال با هزینه کرد ۲۳۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گفته وی، سالن پردنجان، پایگاه قایقرانی بن و باستانی نقنه نیز با برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار لازم سال آینده با هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و جوانان طعم شیرین خدمات دولت عدالت محور را خواهند چشید.


بیشتر بخوانید


اکنون نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که برخی از ورزشکاران این استان در رشته‌های دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، سه‌گانه، قایقرانی، ووشو و فوتبال برای استان‌های دیگر در قالب تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار