رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمام نیروهای مؤثر برای حفظ نظم و امنیت عمومی پای کار هستند و در حال رصد و اقدام متناسب با شرایط هستیم، با عبور از شرایط فعلی به صورت جدی تر اقدامات قضایی آغاز خواهد شد.

غلامعلی صادقی روز یکشنبه در جمع مسوولان قضایی استان افزود: برنامه ریزی دشمن برای صحنه گردانی ناآرامی های اخیر است و امنیت، آرامش، تولید، کسب و کار و ابعاد مختلف زندگی مردم مورد هدف دشمن بوده که در این راستا از انجام هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی اضافه کرد: دشمن از سعه صدر مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی سوء استفاده می کند و عده ای ناآگاه نیز نسبت به اهداف و مقاصد سوء دشمن بی اطلاع هستند، به همین دلیل نیز شاهد بروز اتفاقات تأسف بار از جمله تعدی به اموال عمومی و خصوصی هستیم.

صادقی خاطرنشان کرد: پلیس همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و امروز نیز نیازمند حمایت است و در ادامه مسیر پیش رو نیز با اتکا به خداوند، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنار آحاد مردم از نظم و امنیت عمومی محافظت و پاسداری خواهند کرد، بر این اساس اقتدار نیروی پلیس باید حفظ شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به مستندات موجود خاطر نشان کرد: دشمن با سوارشدن بر برخی خواست های صنفی و مطالبات بحق و درون سیستمی مردم، در حال سوء استفاده بوده و با تمام توان، ابزار و امکانات در پی صدمه زدن به منافع و امنیت ملی کشور است.

صادقی گفت: یکی از نقاط تمرکز دشمن، جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان هستند به والدین و خانواده های محترم توصیه و از آنها درخواست می کنیم که مراقبت بیشتری بر فرزندان خود اعمال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.