نماینده عراقی: با اقدامات پارلمان به حضور گروه‌های مسلح در شمال عراق پایان داده می‌شود

یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد این نهاد عراقی طی اقداماتی قصد دارد گروه‌های مسلح عراقی را از اقلیم شمال این کشور بیرون کند.

عارف الحمامی، نماینده پارلمان عراق امروز (یکشنبه) پیشنهاد جدیدی برای حل بحران حضور گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق مطرح کرد.

الحمامی در مصاحبه‌ای به شبکه السومریه نیوز گفت: پارلمان قصد دارد طی اقداماتی به حضور گروه‌های مسلح در خاک عراق پایان داده خواهد شد. زیرا حضور این شبه‌نظامیان توجیهی برای حمله به عراق از سوی کشور‌های همسایه شده است.

او با بیان اینکه چنین اقدامی، سرآغاز برای پایان بخشیدن به حملات به خاک عراق خواهد بود، تأکید کرد که کردستان عراق، جولانگاه گروه‌های مسلح است.

این نماینده اعلام کرد کشورهای همسایه عراق خواهان حفظ امنیت ملی خود هستند، بنابراین عراق باید حزب کارگران کردستان، گروه (تروریستی) مجاهدان خلق (منافقین) و گروه‌های مسلح را دور کرد تا حملات کشور‌های همسایه به این کشور تکرار نشود.

او با بیان اینکه روابط عراق با همسایگان خود، قطع نشده است، درباره نگرانی‌های جمهوری اسلامی ایران و ترکیه هم گفت که این کشور‌ها تأکید دارند که منطقه کردستان، نقطه آغاز انجام اقدامات تروریستی است.

الحمامی در پایان هم اعلام کرد عراق از طریق مذاکراه، بحث و بررسی و فهم علل و توجیهات، می‌تواند از نجام حملات مکرر جلوگیری کند. زیرا ایران و ترکیه حضور گروه‌های تروریستی مسلح در خاک عراق را علت حملات خود اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیروهای انگلیس باید خاک عراق را ترک کنند
۰۹:۰۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
نیروهای انگلیس باید خاک عراق را ترک کنند
نیروهای انگلیس از گروهگ تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و داعش در اقلیم کردستان عراق حمایت نظامی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
چه کسانی از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خارومیانه و جهان حمایت می کنند؟ آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۲:۳۱ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
حضور نظامی آمریکا در خاک عراق همان به خاطر حمایت از گروه‌های مسلح در شمال عراق بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

سپاه مقر تجزیه طلبان را درهم کوبید/ از سرگیری موشک‌باران مقرهای تروریستی در اقلیم شمال عراق
نیروی زمینی سپاه پاسداران با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۴۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا جنایتکار از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از داعش در سوریه وعراق حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
آمریکا کشوری است که ازسال 1980 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۳۵ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
اردوغان از سال 2011 تاکنون به همراه داعش نفت سوریه و هم عراق را غارت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
منطقه اقلیم کردستان عراق از سال 1357 تاکنون به جولانگاه گروه‌های مسلح مورد حمایت کانادا و متحدانش تبدیل شده است
آخرین اخبار