مدیر موسسه ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل آماده سازی سالن اختصاصی دارت این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است تا در هفته تربیت بدنی افتتاح شود.

وحید صالحی اظهار داشت: این سالن مجهز به چهار تخته دارت و امکانات تمرینی و مسابقه‌ای مناسب جهت استفاده علاقمندان به ورزش دارت می‌باشد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این سالن ورزشی اختصاصی، توسعه سلامت ورزشی در بین جامعه ایثارگری، جلوگیری از ابتلای آنان به انواع بیماری‌ها و همچنین فعالیت در بخش ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین پرورش ورزشکاران نخبه برای حضور در مسابقات ملی، بین‌المللی و جهانی است.


بیشتر بخوانید


صالحی با اشاره به اینکه اولویت استفاده از سالن اختصاصی دارت با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است، اضافه کرد: ورود برای عموم آزاد خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ از این سالن استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: ورود برای بانوان در روز‌های فرد از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ و آقایان از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ به سالن اختصاصی دارت موسسه ایثار مجاز است.

صالحی بیان کرد: همچنین آقایان در روز‌های زوج می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ از این سالن استفاده کنند.

وی ادامه داد: موسسه ایثار دارای ۱۳ مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی است که هم اکنون در حال خدمات دهی به جامعه ایثارگری و عموم مردم می‌باشد.

گفتنی است: هرساله روز تربیت بدنی و ورزش در ۲۶ مهرماه گرامی داشته می‌شود و از این تاریخ تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی انتخاب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.