تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این تفاهم نامه برای توانمندسازی صاحبان ایده‌های نو و استفاده از توان و ظرفیت دو مجموعه آموزشی استان با عنوان نخلستان به امضا رسید.

ابراهیم رحیمی افزود: برای دستیابی به فرصت‌های جدید کسب‌وکار، کاهش آمار بیکاری، استفاده حداکثری از فرصت‌های آموزشی، پژوهشی، شغلی و خلق ایده‌های نو و برای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، این تفاهم‌نامه در قالب اجرای طرح کهاد، نخلستان و هم‌افزایی و همکاری مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد.


بیشتر بخوانید


وی اجرای طرح کهاد و نخلستان، صدور مجوز آموزشگاه آزاد به انضمام پیوست مهارتی و استاندارد‌های آموزشی برای مراکز فناوری و نوآوری، ایجاد شبکه‌های همکاری و تعامل بین شرکت‌های فناور، مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای و کارآموزان، حمایت از استعداد‌های برتر و فعالیت‌های فناورانه و کارآفرینانه و استفاده از ظرفیت‌های علمی و مهارتی فنی و حرفه‌ای برای رشد و توسعه واحد‌های فناور نوپا را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

رحیمی اضافه کرد: تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری طرح کهاد، نخلستان به مدت سه سال به امضا رسید که پس از بازنگری و اصلاح با توافق طرفین قابل تمدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.