رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت:

۱۳۷ مددجو در پلدشت صاحب شغل شدند

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت از پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای ایجاد شغل پایدار برای مددجویان شهرستان خبرداد.

بهمن رضایی با اشاره به عملکرد ۶ ماهه کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص اشتغالزایی در شهرستان اظهار کرد: برای ۱۳۷ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است که طی ش۶ماهه سال جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای ایجاد شغل پایدار پرداخت شده است.

وی در ادامه از جمع آوری بالغ بر یک میلیارد و۷۰۰میلیون تومان زکات در شهرستان خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

رضایی در خصوص درآمد صندوق های صدقات شهرستان نیز تصریح کرد: درآمد صندوق صدقات در ۶ ماهه اول سال جاری ۸۵ میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰درصد رشد داشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی افزود: امسال ۳۰۰میلیون تومان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی برای ۴۰ نفر پرداخت شده است.

به گفته وی ۳۸۰ میلیون تومان مساعدت موردی نقدی و کالا به مددجویان تحت پوشش صورت گرفته است که طی ۶ ماهه سال جاری پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک مهر به ۳۰نفر و به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

رضایی در خصوص پرداخت اجاره مسکن تصریح کرد: ۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان مساعدت اجاره مسکن به افراد تحت پوشش صورت گرفته است.

وی در خصوص هزینه تعمیرات و لوله کشی گاز اظهار کرد: امسال برای ۱۲۰ نفر از مددجویان به مبلغ ۷۰۰میلیون تومان هزینه تعمیرات و لوله کشی گاز پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: ۹۰۰ میلیون تومان درآمد شش ماهه اول سال جاری بصورت نقد و کالا توسط حامیان به ایتام و محسنین شهرستان مساعدت شده است.

رضایی در خصوص ساخت مسکن برای مددجویان گفت: امسال برای ۱۳ نفر از مددجویان مسکن در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.