انتشار کلیپی از به قتل رسیدن یک شهروند در سنندج باعث نگرانی مردم شهر شده است. بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد این ماجرا پروژه کشته‌سازی اغتشاشگران در سنندج است.

امروز در شبکه‌های اجتماعی انتشار کلیپی از به قتل رسیدن یک شهروند باعث نگرانی مردم سنندج شد؛ این تصاویر نشان می‌دهد یک جوان در حالی که پشت فرمان خودرو پراید نشسته است هدف قرار گرفته و کشته شده است و افرادی ادعا می‌کنند که نیرو‌های انتظامی این فرد را به قتل رسانده است.

مردم در خیابان پاسداران می‌گویند این فرد از داخل یک خودروی در حال عبور هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار فارس با رد شایعه شلیک با گلوله جنگی به سمت اغتشاشگران تصریح کرد: هیچ یک از نیرو‌های انتظامی در جریان مأموریت‌های خود برای متفرق کردن و دستگیری اغتشاشگران تیر جنگی به همراه ندارند.

استاندار کردستان ۲۹ شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.

یک شهروند دیواندره‌ای با سلاح جنگی کشته شد که هیچ کدام از رده‌های نیرو‌های مسلح از این نوع سلاح استفاده نمی‌کنند. فرد دیگری نیز با همان شرایط در داخل خودرویی در کنار بیمارستان سقز رها شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه کشته‌سازی یکی از ترفند‌های نخ‌نمای جریان ضد انقلاب است که در تنگنا‌ها به آن دست می‌زند تا با تحریک افکار عمومی اهداف خود را با آن پیگیری کنند. چند روز اخیر شهر‌های کردستان روز‌های آرامی را سپری کرده بودند.


بیشتربخوانید


منبع: فارس

برچسب ها: قتل ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
رسانه یکطرفه دوتا هم نظر غیر موافق یا بیطرف بزار... اینا که اینجا فقط حمایت میکنن از کاستیهاودزدیها واختلاسهاو بیکاری وفقر حرفی نمیزنن احتمالا جیبشون پره واز زیاد خوردن داره نفسشون بند میاد اسلام 1400 ساله که هست وخواهد بود منجی دین رسول خدا حضرت مهدی هست وبس.. قبل اون هرکی ادعای حکومت اسلامی بکنه وب اسم امام شیعه حکومت تشکیل بده باطله. همانطور که امام سجاد از مختار حمایت نکردچون میدونستن ب اسم اسلام وشیعه ظلمها بر مردم روا میدارن وباعث از بین رفتن اسلام وتشیع میشن.. چیزی که الان در ایران اتفاق افتاده.. اونایی که سینه چاک اسلام وانقلاب هستین ایا واقعا انقلابی زندگی میکنید اگه حقوقتون از حقوق ضعیف ترین خانواده جامعه بیشتر اضافه اون حرامه بر شما.. شمایی که ادعای حکومت شیعه حضرت علی میکنیدپس بهتر بجای استفاده از واژگان نامتناسب با اعتراضات مردم در دنیای واقعی زندگی کنید وببینید مردم چی میخوان. خداوند قبل از حکومت مهدی (ع) بتمام اقشار انسانهاحکومت رو خواهد داد تا وقتی که ایشان ظهور کرد کسی ادعا نکند منم هم میتوانستم عدل واسلام بقیه الله انجام بدم ودهانها همه بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
ی مشت خاله زنک منافق معاند ریختن اینجا لایک منفی بدن تنها غلطی که می‌توانند کنندشمنان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
آخه نظام چه نیازی به کشتن مردم داره خب؟؟؟مرگ بر منافق ،مرگ بر اپوزسیون خارج نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
حتما خودکشی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
خدالعنت کنه اینایی که آرامش مردم رابرهم زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
با اینکه اینستاگرام و واتساپ فیلتر کردن و زندگی من رو به فنا رفته و درآمدم صفر شده...
اما میگم واقع بینانه نگاه کنیم،در این شلوغی ها امکانش هست منافقین اقدام به قتل معترضان بکنند...چون منفاقین هدفی جز نفاق ندارند...چجور میشه این فیلم ها در جا رسانه ای میشن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
لطفا اغتشاش گران ارازل اوباش را جمع کنید آرامش رو از خیابان ما گرفتن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
احمق تر از منافقین و تجزیه طلبان هیچ جایی پیدا نمیکنید میخواهند کشور را ناامن جلوه دهند لعنت خدا بر آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
شایدم اینا مهره های سوختشونندوقتی میبینند دستشون رو میشه می کشنشون اینطوری هم طرف را خلاص میکنند هم گردن نیروی انتظامی میندازن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
به یاری الله قاتل رو عزیزان نیروی انتظامی دستگیر میکنن تا بار دیگر منافقین رو سیاه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
شنونده باید متوجه باشد که این یک نوع توطعه برای به انحراف کشیدن آرامش جامعه ایران عزیز است نیروی انتظامی نیاز به این کار را ندارد براحتی مورد مشکوک را دستگیر کرده تا به سر شاخه اصلی اختشاش دست یابی کند نه اینکه مورد را از دست بدهد
از کجا معلوم که پاکسازی درون گروهی از خود کومله ها با منافقین باشد چون طرف اطلاعات زیادی از آنها داشته و به آنها هم وفا نکرده و حذفش کردند همان کاری را در اوایل انقلاب بسیار انجام داده و به نیروهای نظام اسلامی مرتبط میکردند
جوانان بهوش باشید دشمن در انتظار گرفتن ایران از دست شماست خیلی مواظب شیطنت اسرائیل باشید
چون اسرائیل دست پای اخرش را دارد میزند تا شاید نجات یابد مواظب زحمتهای سردار سلیمانی و یارانش باشید و سردار سلیمانی را کمک کنید تا به کشور صدمه‌ای خدای نکرده نرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
متاسفانه همه شنونده ها عاقل نیستن و گول حرفهای منافقین رو میخورن
آخرین اخبار