هیئت امنای بازار قم با صدور بیانیه‌ای اعمال آشوبگران را به شدت محکوم کردند و خواستار برخوردی قاطع و عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب شدند.

متن بیانیه هیئت امناء بازار قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی شکوهمند مردم سرافراز ایران که در زیر سایه پرچم اسلام ناب محمدی و تحت رهبری امام عظیم الشان (ره) شکل گرفت، احیا کننده ارزش‌های والای اسلامی و انسانی بود.

دستاورد‌های افتخارآفرین ملت مقاوم ایران علی رغم توطئه‌های بیشمار دشمنان، جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان این نظام اسلامی نمود.

در این میان گروه‌ها و فرقه‌های مزدوری همچون سلطنت طلبان و منافقین جنایتکار و کومله کردستان و الاهواز خوزستان که داعیه تجزیه طلبی دارند به بهانه فوت مرحومه امینی دست در دست هم با پشتیبانی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و بخشی از سلبریتی‌ها و لیبرال‌های خائن داخلی دست به اغتشاش و آشوب زده و ضمن هتک حرمت قرآن کریم و حمله به مساجد و حسینیه‌ها و آتش زدن پرچم مقدس ایران و کشیدن چادر از نوامیس مسلمانان، تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن محافظان امنیت کشور موجب سلب آسایش وامنیت کشور شدند به طوری که قلب هر ایرانی آزاده و وطن پرست را به درد آورده و انزجار عمومی از آشوبگران معاند نظام اسلامی را به همراه داشت.

اصناف بازار قم ضمن اعلام همدردی با خانواده مرحومه امینی و تسلیت به خانواده معزز شهیدان و مدافعان امنیت کشور و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، اعمال آشوبگران را به شدت محکوم، و از قوه قضاییه خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با عوامل میدانی آشوب و محرکان و پشتیبانان آن‌ها در فضای مجازی می‌باشد.

از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تدوین قوانین بازدارنده جهت سر و سامان دادن به وضعیت اسفبار فضای مجازی به شدت رهاشده را خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
تمام احادملت بایدانزجارشان راازاشوب وفتنه واغتشاش وساختارشکنی عده ای معلوم الحال نشان دهند هرکس باامام زمان مشکل دارد درین فتنه شریک است هرکس باعلم ودین وتدین مشکل دارد دراین اغتشاش شرکت کرده
آخرین اخبار