مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از دوگانه سوز کردن ‏‎۴ هزار و ۸۰۰‎‏ ‏دستگاه خودرو عمومی در استان به صورت رایگان خبر داد‎. ‎

جهانبخش نوکانی که در دیدار با فرماندار دهگلان در راستای طرح دوگانه سوز نمودن رایگان خودرو‌های عمومی خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی  شهروندان جهت ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به این که ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در استان فعال هستند، افزود:  این شرکت ضمن استقبال از ورود بخش خصوص جهت احداث جایگاه‌های سی ان جی نسبت به تسهیل فرایند احداث جایگاه سی. ان. جی در استان برای سرمایه‌گذاران اقدام می‌کند.

او سپس به مباحث کشاورزی و فعالیت ۳۸۳۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‏دهگلان اشاره کرد و افزود: در شش ماه نخست سال جاری در بخش کشاورزی این شهرستان ‏بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ‏‏۵ درصدی همراه بوده است .

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۴ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۲ باب جایگاه سی ان جی در ناحیه دهگلان اظهار کرد: با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود تلاش منطقه بر جانمایی و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها در راستای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.