اسکرین‌شات گرفتن از توئیت‌ها، یکی از راه‌های محبوب اشتراک گذاری متن‌ها با دوستان در شبکه‌های اجتماعی دیگر است.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، اسکرین‌شات گرفتن از توئیت‌ها، یکی از راه‌های محبوب اشتراک گذاری توییت‌ها با دوستان یا ارسال آن‌ها در حساب‌های شبکه اجتماعی دیگر کاربر است، اما توئیتر اکنون با نمایش پیامی، از بسیاری از کاربران خواسته است به جای اسکرین‌شات گرفتن، توییت را به اشتراک بگذارند.

کاربران در هنگام اسکرین‌شات گرفتن از یک توئیت، انواع مختلفی از صفحه‌های پاپ‌آپ را مشاهده می‌کنند. بعضی از کاربران، دکمه کپی لینک و بعضی دیگر، دکمه اشتراک‌گذاری توییت و بعضی هم دیالوگی را مشاهده می‌کنند که شامل هر دو گزینه است.

بعضی از کارکنان وب سایت فناوری تِک کرانچ در هنگام گرفتن اسکرین‌شات از یک توییت، صفحه پاپ‌آپ را در نسخه iOS توئیتر مشاهده کرده‌اند. این اقدام ممکن است یکی از تست‌های توئیتر برای ترغیب کاربران به استفاده مستقیم‌تر از این پلتفرم باشد. هنگامی که افراد از طریق اسکرین‌شات، از توئیت استفاده می‌کنند، با هیچ بخشی از این سایت تعامل نمی‌کنند؛ بنابراین کاربرانی نیستند که امکان درآمدزایی از آن‌ها وجود داشته باشد و این شبکه اجتماعی، نمی‌تواند به آن‌ها تبلیغات نمایش دهد یا از آن‌ها بخواهد عضو این سرویس شوند.

توئیتر در اوت، آزمایشی را آغاز کرد که به بعضی از کاربران اجازه می‌داد بدون ایجاد حساب، از توئیتر استفاده کنند. در این آزمایش، کاربران می‌توانستند ۵۰ حساب را دنبال کرده و به توییت‌ها پاسخ دهند، اما نمی‌توانستند از قابلیت‌هایی مانند ری‌توییت یا لایک کردن (پسند پیامها) استفاده کنند.

توئیتر در نتایج مالی سه ماهه دوم که در ژوییه منتشر شد، اعلام کرد شمار کاربران روزانه فعال قابل درآمدزایی از آنها، بر مبنای سالانه ۱۶.۶ درصد رشد کرده و به ۲۳۷.۸ میلیون نفر رسیده است. این شرکت در تلاش برای امتحان راه‌های مختلف برای افزایش شمار کاربران فعالش است و از افراد می‌خواهد به جای گرفتن اسکرین‌شات، توییت‌ها را به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار