مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای ۳ پرونده خبر داد.

محمدرضا عمرون گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خانمیرزا از یک دستگاه خودرو سواری، محموله کالای قاچاق شامل کابل و انواع هندزفری کشف و گزارش این تخلف برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با گزارش بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت پیرامون کشف ۵۰ کیسه آرد از یک نانوایی، پرونده این تخلف (عرضه خارج از شبکه) برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد ارسال، و شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی متخلف علاوه بر عرضه کالا در شبکه به پرداخت ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عمرون همچنین پیرامون پرونده عرضه خارج از شبکه آرد گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی از یک واحد نانوایی، ۴۳ کیسه آرد کشف کردند.

وی ادامه داد: گزارش این تخلف برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد ارسال شد و شعبه متخلف را علاوه بر الزام به عرضه کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار