افتتاح چند عملیات اجرایی طرح بهسازی محورهای مواصلاتی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد.

 عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان روز جمعه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های جاده‌ای میناب گفت: طرح بهسازی محور مواصلاتی «میناب - حکمی - تیاب» با اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال و توسط شرکت ساحل سازان قشم اجرا خواهد شد.

او گفت: در این طرح، تعریض مسیر به عرض ۹ متر از طرفین و به طول هفت کیلومتر را خواهیم داشت.

شرفی گفت: در سفر امروز استاندار هرمزگان همچنین طرح بهسازی و تعریض جاده میناب بندزرک به طول چهار و نیم کیلومتر از روستای اسلام‌آباد - کنارترش تا کردر، کلنگ‌زنی شد.

به گفته او ، این طرح‌ها با اعتبارات ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرمانداری ویژه میناب، خیر نیک‌اندیش حاج سیف‌الله ذاکری بلیلی، بخشداری بندزرک و دهیاری‌های تابعه، عملیاتی و اجرا می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان همچنین در آیین بهسازی و بازسازی محور میناب - سندرک - بشاگرد اظهار داشت: این مسیر هم به طول هشت کیلومتر و عرض یازده متر، تعریض، بهسازی و بازسازی خواهد شد.

به گفته او، اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال است.

شرفی، بهبود راه دسترسی روستاهای بخش مرکزی، سندرک، هشتبندی و اتصال به شهرستان بشاگرد که بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

او همچنین در آیین افتتاح یک راه روستایی میناب گفت: این طرح با اعتبار ۴۳۷ میلیارد ریال و به طول ۱۳ و نیم کیلومتر روستاهای تلنگ آهوگانی، پلنگی، کشتاران، پشته، زیارت، سراتک و انباری را از نعمت راه آسفالته مناسب بهره‌مند کرده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان؛ این راه آسفالته با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.