امام جمعه شهرکرد با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی یک نیروی فعال، کارآمد و خدوم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه باید نیرو‌های خدوم ملت شناخته شوند، گفت: نیروی انتظامی یک نیروی فعال، کارآمد و خدوم است و خدمات این نیرو‌ها باید شناخته شوند البته حوادث اخیر سبب اقبال عمومی بیش از پیش به ارزش کار نیروی انتظامی شد و همه فهمیدند که این نیروی خدوم تا چه اندازه امنیت‌ساز است.

امام جمعه شهرکرد با تبریک فراسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) افزود: شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی ید واحده هستند و همگان امروز می‌دانند که وحدت درون جهان اسلام یک ضرورت است.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: در این روز‌ها قدر و منزلت وحدت برایمان مشخص شد و امروز شیعه و سنی باید با وحدت در کنار باشند و باور‌های خود را تقویت کنند.

وی تاکید کرد: امروز علاوه بر وحدت درون جهان اسلام، نیازمند وحدت درون کشور نیز هستیم، اگر وحدت مخدوش شود آسیب خواهیم دید و وحدت راه روشنی دارد و جامعه متحد حول یک محور و هدف مقدس یعنی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.

امام جمعه شهرکرد، تعضیف جایگاه افراد و نیرو‌ها را مانع حرکت و رسیدن به مقصد دانست و اظهار داشت: اگر مساجد را به بهانه ایرادات و اشکالات خالی کنیم و صف‌های نماز جماعت را تضعیف کنیم از حرکت می‌مانیم؛ نماز‌های جمعه و جماعت محور وحدت هستند و عمران و آبادی نیز در سایه وحدت و همدلی تحقق می‌یابد.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار