نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله بی حجابی تحمیلی یک جریانی است که دشمن این را شناخته و از ۱۰۰ سال پیش برنامه دارد که با بی حجابی به جنگ اسلام بیاید.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: تشکر می‌کنم از نیروی دلاور و قهرمان انتظامی، محور اقتدار این نظام. فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی در حوادث اخیر از آن‌ها بروز کرد و شهدایی را در راه خدا تقدیم کردند. ان‌شاء‌الله شهدای این عزیزان با شهدای کربلا محشور بشوند.

او افزود: همچنین تشکر می‌کنم از خواهران و برادران خودجوشی که اجتماع مردمی میدان شهدا را روز گذشته با نام بیعت با امام زمان (عج) برپا کردند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: منویات و بیانات ارزشمند و سازنده مقام معظم رهبری در چند روز گذشته کاملا مسئله اتفاقات اخیر را روشن کرد و برای کسی هم هیچ گونه تردیدی باقی نماند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: مقام معظم رهبری این حرکت‌های نا به‌هنجار اغتشاشگران وابسته به دشمن را به یک اصل و به یک فرع تقسیم فرمودند. هم اصل را بیان کردند و هم ابزاری که در مقام اجرای این اصل، دشمن انتخاب کرده بود. مرگ یک دختر جوان و مسائلی مانند حجاب و جریان بی حجابی، ابزاری بود که دشمن به مقصد خودش برسد و آن موضع گیری دشمن در برابر ایران قوی بود. آن چیزی که دشمن نمی‌تواند تحمل کند، ایران مقتدر است که در عرصه‌های بین المللی در منطقه حرف اول را می‌زند و اخیرا این ایران قوی و مقتدر با شرکت در پیمان‌های جهانی و بین المللی در حال ورود به عرصه‌ای می‌باشد که دیگر هیچ گونه برخورد اقتصادی و نظامی اثرگذار نیست.

او تصریح کرد: دشمن در صدد این است که اسلام را از ما بگیرد و اگر اسلام را بگیرد مردم دیگر وابسته این نظام نیستند. اگر مردم اسلام نداشتند با اسلام رابطه‌ای نداشتند، ایران قوی تبدیل به همان ایران ضعیفی می‌شود که زمانی در دست ۴۰ هزار مستشار آمریکایی بود.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند متاسفانه مشکل ما این است یک عده خاص ما که بی بصیرت هستند، رد پای دشمن را نمی‌شناسند، ندانسته با مسائل برخورد می‌کنند که گویا مسئله طوطئه و فتنه نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۲۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
سلام دیدگاه ها را منتشر کنید تا بیداری مدیران نظام مهیا گردد . پیامبر اکرم ص بیشترین جذب به دین اسلام را بعلت عملکرد داشت مردم بیشتر عملکرد ها را می بینند . هر کسی که تریبون دستش باشد و زبان داشته باشد می تواند سخن های مختلف بیان کند . ولی عملکرد ، تقوا و خداترسی لازم دارد . عده ای حتی عضو خانواده شهدای گرانقدر هستند ولی بیشترین عذاب را برای شهدا با رانت و اختلاس ایجاد می کنند . چون نمی فهمند که شهدا شاهد بر اعمال آنها هستند