به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مددجویانی که متقاضی طرح مسکن ملی هستند نیاز به پرداخت ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه ندارند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با اشاره به برنامه این نهاد برای خانه‌دار کردن مددجویان روستایی بدون مسکن یا بد مسکن در ۲ سال آینده گفت: در تعامل با وزارت راه و شهرسازی ، شرایط ویژه‌تری برای مددجویان کمیته امداد پیش‌بینی شد و مددجویان برای ثبت‌نام در این طرح حمایت شدند.

قباد مبشری با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ساخت مسکن ملی برای مددجویان با وزارت راه و شهرسازی امضا شده است می گوید: کمیته امداد امسال با کمک خیران، بنیاد مسکن، موسسه خیریه بوتراب و وفاق سبز علوی متعهد شده ۱۴۰۰ واحد مسکن به مددجویان تحویل دهد که کار ساخت ۷۰۰ واحد آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با بیان اینکه برای واحد‌هایی که قرار است با همکاری مسکن و شهرسازی ساخته شود ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد گفت: از این میزان ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات از سوی بنیاد مسکن و ۱۵۰ میلیون تومان نیز توسط کمیته امداد تامین می‌شود همچنین ۱۰۰ میلیون تومان آن بلاعوض است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.