نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از نامناسب بودن فضا‌های فیزیکی مدارس، نمازخانه‌ها و مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش انتقاد کرد.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح چند طرح آموزشی در یاسوج و سی‌سخت و بررسی مشکلات آموزشی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

در ابتدا با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آموزش و پرورش کشور و استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین در این نشست موضوعات مختلفی همچون کنکور و مشکلات ایجاد شده و وضعیت نامناسب فضا‌های آموزشی و مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس در روستا‌ها مورد بحث قرار گرفت و وزیر آموزش و پرورش در خصوص رفع این مشکلات قول داد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از نامناسب بودن فضا‌های فیزیکی مدارس، نمازخانه‌ها و مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش انتقاد کرد.

بهره‌برداری از یک باب مدرسه در شهرک صنعتی، بهره برداری از یک باب مدرسه در روستای مزدک و یک باب مدرسه در چنارستان یاسوج همچنین افتتاح چند مدرسه‌ی دیگر در شهر سی‌سخت از مهمترین برنامه‌های سفر این هیات به استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.