رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

سید علی موسوی دیشب پنج شنبه در نشست شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا و بخشداران بروجن که با حضور علی نیکزاد نایب رئیس کمیسیون مجلس برگزار شد، گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار پیگیری می‌شود.

رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی افزود: مناطق محروم علاوه بر مشکلات عامی که سایر مناطق دیگر دارند دارای مشکلات خاص زیربنایی است.


بیشتر بخوانید


وی، روستا‌ها را جزو مناطق محروم دانست و اضافه کرد: در این فراکسیون برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم برداشته می‌شود.

موسوی اظهار داشت: محرومیت در بروجن نباید وجود داشته باشد چرا که این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهمی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: زیرسازی راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا چند ماه آینده پایان می‌یابد، مراحل قانونی برای انجام قرارداد روسازی با قرارگاه خاتم‌الانبیا توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

علی حیدری افزود: چهارمحال و بختیاری نیازمند نیوجرسی و خط‌کشی محور‌های مواصلاتی است که اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز نیست و درخواست داریم برای استان اعتبار ویژه در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه درخصوص اجرای محور شهر کیان به طاقانک و شلمزار به گهرو بین دو دستگاه اجرایی راه و شهرسازی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختلاف وجود دارد، گفت: آمار تصادفات رانندگی در این محور‌ها بالا است باید کمک شود این دو پروژه به سرانجام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.