استاندار فارس گفت: والدین شهدا نگاه بسیار بلندی داشته اند که توانستند فرزندان پاک سیرت پرورش دهند تا در مسیر متعالی گام بردارند.

دکتر محمدهادی ایمانیه در جریان سفر به شهرستان آباده با حضور در منزل شهید حمید ایزدی از مقام شامخ شهیدوجانباز هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

دکتر ایمانیه با حضور در منزل شهید حمید ایزدی و ادای احترام به مادر این شهید گفت: ما مدیون شهدای عزیز و ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های گرامی ایشان هستیم، والدین شهدا نگاه بسیار بلندی داشته اند که توانستند فرزندان پاک سیرت پرورش دهند تا در مسیر متعالی گام بردارند.

او ضمن اشاره به ۲۸ سال جانبازی شهید ایزدی و شرایط دشوار نگهداری از جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی، گفت: مراقبت شبانه روزی از فردی که دچار ضایعه نخاعی شده و پس از آن قدرت تکلم خود را از دست داده است فقط از عهده یک مادر بَر می‌آید چرا که آنان با صبر، استقامت، تحمل دشواری ها؛ برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین امنیت و آرامش مردم، همه ملت ایران را مدیون خود ساختند.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه مادران ایران زمین در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی آفریدند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد، گفت: مادرانی که سال‌های طولانی پس از جنگ از فرزندان جانباز خود مانند یک فرشته پرستاری نموده اند در میدان تربیت اسلامی وارد شده اند و از دامان پاک و مطهر حضرت زهرا (س) بهره برده اند که ان شاءالله در روز قیامت شفیع ما خواهند شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه کارگزار اصلی خداوند است، گفت: پیوند شهدا با خداوند متعال عمیق است لذا عزت، سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان از خون شهداست، که باعث شده با وجود همه مشکلات و سختی‌ها انقلاب همچنان پا برجا بماند.

لازم به ذکر است شهید حمید ایزدی، جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس، به مدت ۲۸ سال از ناحیه گردن به پایین دچار ضایعه نخاعی بود که در تمام این ایام، مادر گرانقدر وی بصورت تمام وقت از ایشان پرستاری نمود. شهید ایزدی سرانجام پس از سال‌ها تحمل درد و رنج در مرداد ۱۳۹۸ به رفقای شهیدش پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار