یک بام و دو هوای تل‌آویو؛ همبستگی با زنان ایران، سرکوب زنان در فلسطین اشغالی!

رژیم صهیونیستی که کارنامه سیاهی در برخورد با معترضان دارد، با وجود فرونشستن اغتشاشات در ایران، همچنان در حال تحریک افکار عمومی علیه ایران است.

با وجود اعتراف رسانه‌ای چند روز پیش خود به شکست پروژه ایجاد ناامنی و هرج و مرج در ایران و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، همچنان در کنار غربی‌ها و برخی کشورهای عربی و گروهک تروریستی منافقین در حال تحریک افکار عمومی با نقاب حمایت از حقوق زنان و آزادی، برای وارد کردن بیشترین آسیب به ایران طی اغتشاشاتی است که دیگر غبار آن فرونشسته است.


بیشتربخوانید


جدیدترین اقدام صهیونیست‌ها، فراخوان شهرداری قدس غربی اشغالی برای «برگزاری تظاهرات اعلام همبستگی زنان اسرائیلی با زنان ایرانی» در قدس اشغالی و دستاویز قرار دادن فوت مرحومه مهسا امینی است.

در این فراخوان که در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است، آمده است که زنان سراسر جهان به دلیل «رفتار وحشیانه ایران با زنان»، تظاهرات و اعتراض کردند. روز پنجشنبه (فردا ۶ اکتبر) در ساعت ۱۷:۰۰ نیز یک تظاهرات در بوستان استقلال قدس برگزار خواهد شد و «زنان اسرائیل» نیز در کنار عدالت‌خواهی زنان ایران برای مهسا امینی خواهند بود.

 

فراخوان رژیم صهیونیستی

 

شهرداری قدس غربی اشغالی، با «رفتار وحشیانه» توصیف کردن اقدام نیروی انتظامی ایران در مهار اغتشاشات اخیر بار دیگر استاندارد دوگانه و سیاست یک‌بام و دوهوای تل‌آویو را به نمایش گذاشت. نگاهی به عکسهای برخورد خشونت بار پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرات‌‌کنندگان زن اسرائیلی معترض به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین این رژیم خود گویای این امر است. 

سرکوب رژیم صهیونیستی


زنانی که در اسرائیل سرکوب میشوند


افراد سرکوبگر رِژیم صهیونیستی

این عکس‌ها تنها گوشه‌ای از برخورد پلیس رژیم صهیونیستی با زنان اسرائیلی در جریان تظاهرات در اعتراض به خشونت علیه زنان در اسرائیل و عملکرد کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری بنیامین نتانیاهو، است.

حال شهرداری قدس با درج شعار زن، زندگی، آزادی در زیر فراخوان تظاهرات اعلام همبستگی با زنان ایران، خود را حامی حقوق زنان ایران و طرف خواهان برقراری عدالت در ایران نشان می‌دهد و زنان قربانی خشونت پلیس اسرائیل را در تل‌آویو، درست قلب پایتخت رژیم صهیونیستی فراموش می‌کند.

تجمع برای مهسا امینی در اسرائیل

 

سوالی که باید در اینجا از شهرداری قدس غربی اشغالی که مدعی حمایت از زن، زندگی و آزادی است، پرسید این است که چرا این مرکز، اقدام مشابهی در قبال خشونت‌های اعمال شده علیه زنان اسرائیلی معترض به سیاست‌های تل‌آویو،  سوء استفاده‌های جنسی  افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل از زنان و دختران زیر دست خود، تعرض‌های متعدد به زنان در بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی انجام نداده است و با این زنان ابراز همدردی و همبستگی نکرده است.

روزنامه تایمز اسرائیل چند سال پیش گزارش داده بود که ۸۳% از زنان ساکن تل‌اآویو حداقل یک بار در طول زندگیشان مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. چرا در قبال این زنان، هیچ احساس مسئولیتی در داخل رژیم صهیونیستی دیده نمی‌شود.

چند هفته پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، تل‌آویو سیاست‌هایی را برای تسهیل انتقال شمار زیادی از پناهجویان یهودی و غیریهودی اوکراین به فلسطین اشغالی اتخاذ کرد، اما چیزی نگذشت که رسوایی اخلاقی جدیدی برای صهیونیست‌ها رقم خورد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از گروهی از زنان پناهجوی اوکراینی گزارشی منتشر کرد که می‌گفتند به محض ورود به سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌ها می‌خواستند از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده کنند. 
این زنان اوکراینی گفتند که به محض ورود به فرودگاه «بن گوریون»، شهرک‌نشین‌های صهیونیست به فرودگاه آمده بودند تا آن‌ها را به ارائه خدمات جنسی ترغیب کنند.

به گزارش رسانه‌های عبری زبان، زنان و دختران اوکراینی که (به فلسطین اشغالی) گریخته‌اند به‌شدت تحت فشار قرار دارند تا در بخش روسپیگری فعالیت کنند. به این زنان پیشنهاد شده است در مقابل بهبود شرایط اقتصادی‌شان در این بخش فعالیت کنند و دست‌کم ۱۰۰ زن اوکراینی شکایت‌هایی در این رابطه تقدیم مراجع اسرائیلی کرده‌اند.

به راستی واکنش شهرداری قدس و سایر نهادهای رژیم صهیونیستی در قبال این نقض‌های آشکار حقوق زنان در کنار هزاران مورد نقض حقوق زنان و مردان فلسطینی چیست؟

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
ادب و نزاکت در برابر شنیع ترین و شقی ترین دشمنان بشریت و اسلام کاریست مضحک ، که آنان حیله ورزانی مکارند.

چند پاسخ به صهیونیست خوک گستاخ 18:47 نوشتم که متاسفانه منتشر نشد. شاید چون دیر دیدم و زمانش گذشته بود.
به ادعای یهودیان نحس و نجس و ملعون اسراییل لقب یعقوب است. که الحمدالله رب العالمین مقطوع النسل در رسالت شد.
سوزش ماتحت یهودیان ایلومناتی کافر پیشه ، از این است که ادامه ی رسالت به نسل حضرت اسماعیل منتهی شد و به اذن خداوند ، از انحصار این قوم شوم و پلید بهانه گیر درآمد.
علت اصلی دشمنی و کینه توزی این قوم شرور رام نشدنی با مسلمانان ، رسالت حضرت خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) ست ، که سالیان قبل از ولادت ایشان به سرزمین عربستان مهاجرت کردند و به صورت قبیله ای در نقاط مختلفی که حدس می زدند پیامبر در آنجا متولد می شوند ، ساکن شدند تا در آن هنگام ایشان را بکشند (مانند قتل و دسیسه برای بیشتر پیامبران خدا). و دشمنی مهم شان در زمان شکست خیبر و هلاکت سربازان بزدلشان به دست اسد الله الغالب علی ابن ابی طالب(ع) می باشد تا در روز عاشورا تلافی کردند.پس مانده آن ولگردهای صحرا نشین ، همین وهابی های امروزند .
موش های کثیف خرافاتی ، با گمان بر اینکه گذاشتن چنین اسامی کاذبی برایشان مصونیت و شانس ایجاد می کند تا به امروز جنایات بی شماری بر ضد بشریت ، مسیحیان و مسلمانان انجام دادند. البته در قرآن ، نابودی قطعی این فضولات خلقت ، بشارت داده شده است.

طولانی شدن متن ، نه به خاطر دفاع شخصی ست ، بلکه جهت روشن شدن ذهن خوانندگان بعدی می باشد. اتفاقا بسیار خرسندم که وظیفه ام را درست انجام دادم که باعث برانگیختن این دشمنان واجب القتل شد. وعده ی دیدار با یهودیان کافر ملهد و نجس در نبرد بزرگ ، که اجسادشان را همراه با تلمود شیطانی می سوزانیم.

ناظر محترم لطفا منتشر کنید ، برای شادی دل مظلومان فلسطین ، لبنان و سایر ستمدیدگان جهان از جور ظلم این فرزندان منحوس ابلیس خبیث

یالثارات الحسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
حماقت بعضی از مردم تمومی نداره.اینا مثل قوم بنی اسرائیل میمونن مدام بهونه گیری میکنن .اگر هم همه چیزو با چشن خودشون ببینن باز هم قبول نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
اسراییل که کشوری واقعا عوضی هست چون جانی و بی رحم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
بنده عذرخواهی می کنم فکر کردم اینها فلسطینی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
خاک بر سر اونایی که اومدن تو خیابونا و روسریشونو در اووردن با لشگر کودک کش صهیونیست های حیوان یکی بودین .
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
عجب!

بعضی زنان ایران حتما احمقن باور کنن دلسوزی اسراییل

هر کشوری در این موضوع ب فکر منافع ملی خودشه

ما زنان ایرانی هم بهتره ب فکر نفع منافع ملی خودمون باشیم

اسراییلی ک بهترین نخبه های ما دانشمندان هسته ی ما و شهید کردند و مستقیم و غیر مستقیم در آشوبها، ترورها و جنگ علیه ما ایرانیان دست داشته

برای ما زنان ایرانی فقط دل میسوزونه

خانوما مواظب باشین مردان هوسباز این فرصت غنیمت شمردند و بخاطر هوای و هوس هوادار شعارها توخالی شدند مواظب دختران نوجوان و جوان تون باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
ایرانی جماعت همیشه از داخل شکست خورده،تاریخ رو مطالعه کنید میفهمید حتی سریال قدیمی مختارنامه هم نشون دهنده همین ضربه داخلیه که ایرانی ها بخاطر یک عرب نژاد پرست جانشون رو از دست دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تلاویو هیچگاه خیرمردم ایرانی وهیچ نوع اقوام انرانمیخواهد وپیروزیش دردوبهم زنی تفر قه افکنی است ببینید وقتی موسی بکوه رفت سامری سروکله اش پیداشد باکمک شیطان مردم راگمراه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تلاویو برو گمشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تلاویو= طویله
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۶:۵۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
خودشون اشکالی نداره هر کاری با زنان انجام بدن متاسفانه ما از منافقین داخل کشور ضربه میخوریم کسایی که از صبح تا شب پای اراجیف ماهواره ها و در فضای مجازی تاپ میخورن ما ضربه ها رو از خائنین به کشور میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
چون زن چه در غرب و چه در رژیم صهیونسیم بعنوان یک برده جنسی و یک کالا تعریف شده و طبق‌ تعاریف خودیشون میگن زن افریده شده جهت بهره کشی جنسی و ارزش دیگه ای هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اسرائیل به زودی نابودی‌ات را خواهیم دید ✌✌✌
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
بیچاره ایوانکا ترامپ که مورد غضب پدر نامردش قرار گرفته و کسی نیست که از او در مقابل ترامپ قمار باز دفاع کند. مردم امریکا بریزیرد کف خیابانها و از ایوانکاترامپ بی پناه دفاع کنید. هر آن ممکن است بدست پدر بی رحمش به قتل برسد.
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
کسانیکه ادعای آزادی و آزادگی دارند اگر وابسته به رژیم صهیونیستی باشند واو را حساب شمرند چقدر مایه خفت وبدبختی هست رژیمی که در هر نوع فساد ،خلاف ،بی بندباری مردان و زنان سرآمد تاریخ هست.آزادی و آزادگی برای انسان خوب هست بخصوص زنان .ولی در حریم خانواده.و زنان و خانمهایی که بلند شدن روسری از سر خود بیرون کردند اینان با احساسشان فکر می کنند نه عقلشان.ومطمئنا ویقینا ثابت خواهد شد این هم فتنه آیی بود توسط غربیها که کشور ما که موجب حسادت آنهاست خراب کنند.ما هم از دولت و ملت جمهوری اسلامی می خواهیم که هر کشوری که به این آشوب‌های کشور ما کمک می کند به خاطر بی بندباری در آن کشور آشوب راه بیندازد.وحجاب وپوشش رافریاد بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۳:۵۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
گاهی برای توهین به دشمن یا نفرت از شخصی می گوییم : سگ ، زالو ، نجاست
حالا اگر برای توصیف رذل ترین و پست ترین موجودات خطرناک دنیا (منافقین خلق ، فتنه گران نفوذی) از این واژه ها استفاده کنیم ، آیا جفا به سگ نیست (که به وفاداری معروف است) به زالو (با اینکه خون آشام است اما در طب ایرانی بسیار مهم و مفید می باشد) به نجاست و مدفوع (که به عنوان کود استفاده می شود)
منافقین و فتنه گران حتی از خوک های کثیف پست تر و از کفتارها درنده ترند ، چون آن ها حیواناتی هستند با یکسری خصوصیات که در قالب فهم و شعور و قیاس با ارزش های زندگی آدمیان ، آزار دهنده و بد تلقی می شوند. اما اینان (منافقین و فتنه جویان نفوذی) اراذل و اوباشی هستند از نسل قابیل ملعون که به انتخاب خود ، خوی وحشی گری و مسیر اهریمنی را برگزیدند و در واقع ، ابلیس خبیث باید نزدشان شاگردی کند ، حتی قابلیت کود شدن را هم ندارند و البته خون آشام هستند و مضر.
این موجودات ملعون و منفور چنان بدبخت هستند که فقط زندگی نباتی دارند ، بردگانی هستند در استثمار یهود ، (حتی رجوی گالوم هم برده ایست به عنوان سرکرده) نه خانواده ای دارند و نه وطنی ، نه گذشته ی خوبی و نه آینده ای ... مثل باقی خود فروخته ها چون داعش و سایر تروریست ها. در جوانی که هزاران جنایت و فساد کردند و گریختند در پیری هم تا لحظه ی هلاکت دست از شرارت بر نمی دارند. یک عده پیر پوسیده ی مفلوک پلشت ، پشت مانیتورها اراجیف می نویسند و دستور اربابشان را تایپ می کنند. در کثافت و لجن غوطه ورند و درهم میلولند و مترصد فرصتی که طعمه ای میزبانشان شود ، یک زندگی انگل وار واقعی

هر چند پاسخ دادن به این انگل ها جز اتلاف وقت نیست ، پاسخ ندادن هم سبب جریح و گستاخ تر شدنشان می شود. چونان که وظیفه ی گلبول های سفید دفاع در برابر عوامل خارجی و میکروب هاست ، وظیفه سرباز مبارزه در برابر دشمن خارجی یا داخلی برای حفظ و صیانت از میهن است.

به امید رهایی از شر اهریمن و لشگر تباهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اوه مگه مقاله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
اگه به امثال شما اطلاق بشه حقیقتا جفاست
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۳:۵۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
قوم منحوس و نجس بنی اسهال ایل ، فرزندان ابلیس خبیث هستند و حرامزاده و نامشروع الوجود. به هیچ صراطی مستقیم نبودند و نیستند جز تیغ شمشیر. به زودی زمین از لوس وجود پلشت این موجودات اهریمنی پاکسازی خواهد شد.
صنعت فساد و فحشا
قاچاق اعضای انسان
قمار و شرط بندی
ربا و نزول خواری (اختراع سیستم بانک داری و بورس)
تجارت مشروبات الکلی
تجارت دارو و صنعت درمان
تولید و قاچاق مواد مخدر
ایجاد بیماری های نوظهور
اختراع و تولید سلاح های میکروبی ، شیمیایی و هسته ای کشتار جمعی
صنعت مد سازی برهنگی
دستکاری بیولوژیکی و فقیر ساختن مواد و منابع غذایی
پرورش و تولید نژادهای تراریخته انسانی ، حیوانی ، گیاهی
تولید محتوای شبه علمی و فراگیر کردن جهانی دروغ و اکاذیب
تحریف تاریخ و اسامی مناطق جغرافیایی
دین ستیزی و رواج خرافات بین جوامع با نهادینه سازی در بستر زمان
فعالیت های این قوم رذل و شرور در طول تاریخ بوده و هست.
متاسفانه بیشتر روشنگری ها در زمینه ی یهود و بهاییت منتشر نمی شوند (به علت نفوذ نامحسوس این جریانات مخرب در همه جا)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اسرائیل نام پیامبر خداست اینکه این نام را به این صورت ادا کنی یعنی کافر نجسی بیش نیستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اگر بشود یک ساعتی برای کارتان اعلام کنید.هیچ چیز معلوم‌ نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
ناراحتی من از بعضی خودی هاست که فریب غربی ها را می خورند و از رافت دولت اسلامی سوء استفاده می کنند. بخدا قسم جو شهر دارد مثل اروپا می شود. آیا مردم ما می دانند که سگ یونیست ها مردم صبرا و شتیلا را لخت کردند تا از ترس ناموسشان از سرزمین های فلسطینی فرار کنند؟! آیا مشکلات ما با لخت شدن بعضی از خانم ها و ظاهر شدن در انظار عمومی درست می شوند؟! بیایید همه به فکر فقرا باشیم با دادن رهنمودها و پیشنهادهای سازنده.بی حجابی بعضی ها اول بدبختی و گرفتاری هست ، بعدش هم مفساد دیگر. بی حجابی ام الفساد هست و باید جلویش گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
رافت دولت اسلامی رو هر روز داریم می‌بینیم با دخترا و پسرایی که هر روز از ارتفاع میفتن و خودکشی میکنن و به خاطر بیماری زمینه‌ای فوت میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تمام اراجیف آن نامردهای رسانه های غربی، دروغ محض هست. آن ها یک طرفه نزد قاضی می روند و تمام حق را به خودشان می دهند و دیگران را سیاه می کنند؛ در حالی که بی رحم ترین و پست ترین آدم ها خودشان هستند. آن پست فطرت ها ۱۷۶ موشک ۱۲ متری بر سر ما ریختند . گناه ما چه بود که با هواپیماهای پیشرفته دائما بمب باران می شدیم و تنها فریاد رس ما رزمندگان جان بر کف ما بودند. بخدا قسم از روی مردم فلسطین و یمن خجالت می کشم. اگر من با چشم خودم تانکرهای ِمریکایی را ببینم که دارند نفت عراق و سوریه ی مظلوم را غارت می کنند از غصه دق می کنم. والله چقدر مسلمان ها صبر و طاقت دارند! خداوند دشمنان بشریت را نبخشد و آن ها را نابود کند‌ ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۵۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
رژیم ادمکش زنان وکودکان خنده داره طرفداری از زنان ایران
کاری نداره شما هم همه پوسترهایی که جلو چشم همه همه روز چه زن چه مرد چه کودک ونوزاد رو میکشن تهیه سراسر ایران پخش وفردا جمعه برای افشای جنایتهای رژیم اسراییل غاصب سراسر ایران وجهان فراخوان بدید بیان تظاهرات
ضمنا امروز تظاهراته خوب موشکها رو اماده کنید بزنیدشون چه میدونند ایران زده
اونوقت میفهمند جنایت در حق زنان یعنی چه
اما باز هم اسراییل رو بزرگ نکنید کتابچه اش پره فقط موشک جواب دروغهاشونه همین وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
لعنت بر پلیس های بی عاطفه ی غربی. اوف بر آن نامردها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
ما باید یک شبکه برای افشای جنایات غربی ها داشته باشیم و ۲۴ ساعته و در تمام طول سال موارد ضد حقوق بشر آن ها را نشان دهیم هم رادیویی و هم تلویزیونی. چرا مسئولین ما به رسانه های معاند غربی تذکر جدی نمی دهند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
دوست عزیز اگر یک شبکه تلوزیونی ۲۴ ساعته بخواهد جنایات آمریکا و ایادی اش مثل رژیم منحوس پهلوی و صهیونیسم و آل سعود و صدام و قزافی و داعش و منافقین ووووو را به تصویر بکشد دهها سال طول می کشد که فقط فهرست جنایات آنها را فقط بصورت اجمالی به نمایش بگذارد .
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۲:۱۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
همه فقط بلدن تز بدن خودشان از همه بدترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
این خاصیت کفتاره چیزه تازه ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تصویر دوم از بالا اوج آشوب و آشفتگیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
نژادپرستان صهیونیست می خواهند یک بازار بزرگ فروش زنان و دختران در ایران راه بیندازند(مانند حیفا در فلسطین اشغالی)
مردان غیور ایرانی هوشیار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
شاید صهیونیست ها دوست داشته باشند چنین کاری بکنند ولی خیلی حقیر تر و کوچکتر از آنند که نزدیک ایران عزیز بشوند .
Iran (Islamic Republic of)
Hhh
۱۴:۵۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
کی بت اینو گفته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تمام زنان دنیا در هر جا باشن مورد خشونت و خشم هست ...فرقی نداره کجا باشن .....
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۰:۳۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
اصلاً شمردن و خلاصه کردن جنایات رژیم صهیونیستی ، منافقین ، دیکتاتور طلب ها ، تجزیه طلب هایی که زیر پوشش مردم مسلمان کرد و عرب و بلوچ خود را مخفی کرده اند اشتباه محض است و آنها را خوشحال می کند چرا که اینگونه القا می شود که جنایات اینها در این یک جنایت خلاصه می شود رژیم صهیونیستی بیش از هفتاد و اندی سال است که روزی نیست که زن و بچه و پیر و جوان مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون نکشد و خانه هایشان را ویران نکند که فقط یک نمونه آن صبرا و شتیلاست و منافقین و تجزیه طلب های وطن فروش و دیکتاتور طلب ها هم که دست کمی از صهیونیست ها ندارند و چه کسی است هفده هزار ترور منافقین و شکنجه و زنده به گور کردن سه پاسدار کمیته توسط منافقین و قربانی کردن فرزندان ملت ایران مخصوصاً نیروهای جهاد سازندگی که برای ایجاد آبادانی به کردستان رفته بودند توسط ضد انقلاب تجزیه طلب در مراسم عروسی شان و کشتار مجروحان بیمارستان سنندج ووووووو را فراموش کند ، جنایات این دشمنان ایران اسلامی از آمریکا گرفته تا صهیونیسم و منافقین و تجزیه طلب ها و وهابی ها ووووو اینقدر زیاد است که یک عمر 500 ساله هم برای مطالعه آنها کافی نیست ، اینها اگر فکر می کنند نسل جدید از جنایات آنها بی خبر است و می توانند از عدم آگاهی آنها برای اهداف شیطانی خود استفاده کنند کاملاً در اشتباهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
کاملا درسته ،آفرین اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تقصیر بی برنامگی مسوولینه اگه به جای راهپیماییهای گسسته یه فراخوان عمومی میدادند نشونشون میدادیم مردم یعنی کی اکثریت زنان یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
شاد
۱۴:۴۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
زرنگی ما که تا می خوایم به صورت قانونی تظاهرات کنیم به صورت قانونی اجازه نمیدین به خودتون که میرسه.....
Iran (Islamic Republic of)
Hhh
۱۴:۴۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
فقط می خوام ببینم چنتایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
Hhh
۱۴:۵۴ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
با مرگ بر اینو ان گفتن امریکا و اسرائیل نابود نمی شن
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۰۷:۰۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
والا ما اعتراض نمی کنیم وحشیگری غارت اتش زدن کشتن بعد میگیم اعتراض بابا خودتونو جمع کنید پلیس لندن رو دیدید برا وحشیگری ایرانیا بعضیا به بهانه والا شما که همه جاتون پیداس منظورشون اینه همون شورت و سوتینم در بیارن سر چهاراه بشینن و مشروب بخورن و همونجا تو بغل اینو اون باشن معنی ازادی اینا اینه شایدم مهسا امینی یک طعمه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۱
در پاسخ Hhh: تو خودتو ناراحت نکن، مطمئن باش نابود میشن! از مرگ بر گفتن نارحت میشی ولی وقتی میریزن تو خیابون آدم ها را با نقشه همین ها میکشن ناراحت نمیشی!مطمئن باش مثل کف روی آب از بین می روند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۴ مهر ۱۴۰۱
خب در هر دو مورد اسراییل منافع داره