امام جمعه همدان:

شهید همدانی در سال‌های مجاهدت در نظام اسلامی همواره استوار بود

امام جمعه همدان گفت: سردار شهید همدانی طی ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌اللّه شعبانی‌موثقی در مراسم سالگرد شهید همدانی گفت: شهید حاج حسین همدانی افتخار این استان است و همواره با افتخار از او حرف می‌زنیم، با افتخار می‌گوییم این استان و این خطه اهل مقاومت است همانطور رهبر معظم انقلاب این استان را دارالمجاهدین و شهدای این استان را برجسته خطاب کرده‌اند.

شب گذشته هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد.

او گفت:یکی از موضوعاتی که قرآن کریم مطرح می‌کند استقامت در راه مقاومت است، خیلی‌ها در ابتدای مسیر حرف از خدا، ولایت و انقلابی بودن زدند، اما با گذشت زمان با شکل‌گیری فتنه‌های مختلف از، ولی جامعه جدا شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: برخی از افراد گاهی در تشخیص معیار حق و باطل دچار اشتباه شدند، اما به تعبیر قرآن کریم ماندگار آن چیزی است که حق اللّه است و این شهدا ماندگارند چراکه برای خدا کار کردند.

حجت الاسلامو المسلمین شعبانی موثقی گفت: ایام در حال چرخش است، یک روز جنگ بدر و پیروزی اسلام و یک روز جنگ احد و شکست اسلام است، دوران فتنه سختی‌هایی دارد، اما این فتنه‌ها و گرفتاری‌ها در جامعه برای امتحان ایمان مردم ایجاد می‌شود.

او افزود: گاهی سختی‌های ظاهری مانند همین فتنه اخیر در جامعه ایجاد می‌شود، اما نکته اساسی این است وقتی سختی ایجاد می‌شود و جامعه اسلامی مقاومت می‌کند نتیجه مقاومت جامعه ناامیدی دشمن است، مانند شهدا که در جنگ با دشمن مقاومت کرده و سست نشدند.

امام جمعه همدان گفت: سردار شهید همدانی در ۴۰ سال مجاهدت مانند همان روز اولی که وارد راه شد، در نظام مقدس اسلامی استوار بود و این شهدا پرچم محافظت از اسلام و پرچم مقاومت را در جامعه برپا کرده‌اند و نتیجه این مقاومت پیروزی جریان حق بر باطل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.