سرمربی اسبق تیم ملی گفت: واقعیت این است که ما نمی‌دانیم چه اتفاقی در مسابقات جهانی افتاد اما آن چیزی که ما دیدیم عملکرد ضعیف فرنگی کاران بود.

علی اشکانی نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: به عنوان کسی که در مسابقات آسیایی و جهانی سرمربیگری کرده ام نمی‌توانم بطور دقیق بگویم که در تیم محمد بنا چه اتفاقاتی افتاد که نتیجه مسابقات جهانی صربستان رضایت بخش نشد، اما آن چیزی که به عنوان بیننده خارج از تیم شاهد بودیم عملکرد ضعیف و به دور از انسجام فرنگی کاران بود که باعث شد حتی به یکی از سکو‌های قهرمانی هم نرسیم. 

دارنده ۳ مدال طلای آسیا گفت: پیش از محمد بنا مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشتم که به دلیل کارنامه ام، من را نیز مورد انتقادات زیادی قرار دادند، فقط با این تفاوت که آن زمان هیچکس از من حمایت نکرد و چون تجربه زیادی نداشتم دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نکردند و تا توانستند تخریب کردند. آن زمان بسیاری از مدعیان اوزان مختلف کنار رفته بودند و هم انتظار سازندگی و پشتوانه‌سازی سازی وجود داشت و هم کسب نتایج درخشان که این ۲ موضوع مهم با هم مستلزم زمان بود، ولی فرصت کافی داده نشد تا در نهایت حکم به بر کناری من گرفتند. 

اشکانی درباره تغییرات در راس امور فنی تیم ملی گفت: سرمربیگری تیم ملی از محمد بنا به حسن رنگرز عنواندار کشتی جهان سپرده شده که او تجربه لازم را دارد و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. درست است که محمد بنا مربی بزرگ و ارزشمندی است اما رنگرز هم دانش مربیگری و مدیریتی خوبی دارد و با توجه به شناختی که از او دارم مطمئن هستم می‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار