مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت:  اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود کار نظام ساخته است.

حجت الاسلام حسین دشتی پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت حضرت امام حسن عسگری با تسلیت شهادت آن حضرت،  گفت: جهاد مومنان در مقابله با دشمنان درون و بیرون است.

او با بیان اینکه جهاد درون مبارزه با نفس است که این نوع جهاد بسیار سخت است، ادامه داد که جهاد بیرون نیز مبارزه با دشمن است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر تاکید کرد که جنگ نرم دشمن به‌عنوان جهاد اکبر مسلمانان به‌شمار می‌رود چرا که هدف از جنگ نرم نشانه‌گرفتن فکر و فرهنگ فکری یک ملت است.

دشتی به مبارزه ملت ایران در مقابله با دشمنان در دو عرصه پرداخت و عنوان که شیطان اکبر، شیاطین اصغر و سعودی‌ها به طور مشترک بر شیعیان خروج کرده آمد.

او به امتیازات جهاد اکبر پرداخت و بیان کرد که کسی که در میدان فکری و اعتقادی جهاد و قیام کند افضل از کسی است که با دشمنان جنگ نظامی داشته باشد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر تاکید کرد که در میدان جنگ فکری کار سخت‌تر است چرا که در این جنگ دشنام، آبرو حیثیت و اعتبار انسان در خطر است.

دشتی با بیان اینکه در جنگ نظامی سعی می‌شود بدن مردم حفظ شود، اما در مقابل تلاش می‌شود اعتقادات مردم نگه داشته شود، عنوان کرد که ما در شرایطی قرار گرفته ایم که باید از استهاله فرهنگی جامعه ترسید که اگر آن انجام شود دیگر نیاز به دشمن خارجی و جنگ هم نیست.

او با بیان اینکه اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود کار نظام ساخته است، بیان کرد که اگر حاکمیت تفکرات غرب جریان پیدا کند دیگر نیاز نیست از بیرون کسی با ما وارد جنگ شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: یقین داشته باشید جهاد در عرصه فکری و اعتقادی فضیلتش خیلی بیشتر از جهاد در عرصه‌های دیگر است۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.