محمد علی الفتپور رييس مركز نوسازى و تحول شهردارى تهران با اشاره به اهميت به دغدغه ها و رفع مشكلات مردم در پايتخت اظهار كرد: در رابطه با اين موضوع، میزهـای خدمـت در مناطـق 22 گانـه شـهرداری به منظـور بهبـود و تسـریع ارائـه خدمت به شـهروندان و همچنیـن ارائه مشـاوره هـای تخصصـی در حوزههای اولویـت دار رجـوع مردمـی (شهرسـازی و معمـاری، مالـی و درآمـد و ...) و بـا بهـره گیـری از روش هـای نویـن ارائـه خدمـت بـه شـهروندان و جلـب رضایـت آنهـا ایجـاد مى شود.
وى افزود: بازنگــری و اصلاح طــرح طبقــه بنــدی مشــاغل شــهرداری تهــران بــه دلیــل قدمــت و عــدم پاسـخگویی بـه نیازهـای کنونـی سـازمان، بـا هدف فراهـم آوردن بسـتر مناسـب بـرای اسـتقرار نظـام عادلانـه پرداخـت، برنامـه ریزی بـرای توانمندسـازی کارکنـان و تعییـن مسـیرهای پیشـرفت شـغلی بعـد از 3 بـار شکسـت در دسـتور کار قـرار گرفـت و 90 درصـد پیشـرفت داشـته اسـت.
الفت پور بيان كرد: ايجاد ســامانه مدیریــت اســناد درشــهرداری تهــران، بــه عنــوان امــری اجتنـاب ناپذیـر و اقدامی تحـول گرایانه در سـازمان بـزرگ شـهرداری تهـران در دســتور کار قــرار گرفتــه است.