معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در اعتراضات اخیر بعضی خواص به کیان انقلاب خسران وارد کردند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در بیست و چهارمین یادواره شهدای بخش کلیجان رستاق، گفت: در اعتراضات اخیر بعضی خواص بدون آگاهی وارد مهلکه شدند و به کیان انقلاب خسران وارد کردند.

او افزود: ایران با رهبری مقتدرانه آیت الله خامنه‌ای باز هم از این دست انداز عبور کرد، هرچند بعضی‌ها خاطرشان باشد همیشه رافت و مهربانی شامل حال شان نمی‌شود.

حسینی گفت: کسانی که امروز در آغوش غرب از آزادی حرف می‌زنند و دموکراسی می‌خواهند، روزگاری به هیچ قشری رحم نمی‌کردند و ۱۷ هزار نفر را ترور کردند.

او افزود: در این اتفاق پیش آمده که همه را ناراحت کرد، به دستور شخص رییس جمهوری در حال پیگیری است و حتی به خانواده آن مرحوم هم این قول داده شده که حتما خاطیان مجازات می‌شوند.

حسینی گفت: این اغتشاشات قابل قبول نیست و هیچ جایی در کشور ندارد و اتش بیاران معرکه که یقینا از سوی کشور‌های خارجی حمایت شدند هم باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

شریفی فرمانده سپاه ناحیه ساری هم پیرامون مراسم بیست و دومین یادواره سرداران و ۱۵۷ شهید بخش کلیجانرستاق ساری در روستای بالاکولا، گفت: شهدا دنیا را با تمام زرق و برق دنیوی رها کردند و به دنیای عقبی توجه داشتند، و باید در این شرایط سختی که بعضی‌ها برای کشور ساختند، رهنمود‌های آنان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار