سپاه پاسداران با حملات مکرر به مواضع تروریست‌های تجزیه طلب کومله و دموکرات در حال تحقق وعده صادق خود برای نابودی مخلان امنیت کشور است.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ اعلام کرد داعش تا سه ماه دیگر نابود می‌شود.

سردار سلیمانی
وعده صادقی که سردار دل‌ها به آن جامه عمل پوشاند و جهان اسلام را از شر تروریست‌های تکفیری داعش خلاص کرد.

داعش برای گروه‌های تروریستی و تجزیه طلبی که سابقه جنایات آن‌ها در منطقه برای همه روشن بود یک فرصت بود تا در لوای آن خود را برای شرارت‌هایشان آماده و تجهیز کنند.

نمونه این امر را می‌توان با شروع حوادث در کشورمان پس از فوت مهسا امینی مشاهده کرد.

تروریست‌های کومله و دموکرات پس از فوت مهسا امینی که اهل سقز بود فضا را برای آشوب و اغتشاش به اسم اعتراض مهیا دیدند و بار دیگر شروع به اقدامات خرابکارانه کردند.

مردم ایران که هیچ گاه جنایات تروریست‌های کومله و دموکرات در طول سال‌های تجاوز نظامی رژیم بعث عراق به ایران را از یاد نمی‌برند تحمل جنایات مجدد این جانیان را ندارند لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ امنیت کشور وارد عمل شد و ضربه شستی را نثار تروریست‌های تجزیه طلب کرد با این تفاوت که این بار تا جمع شدن بساط تروریست‌ها عملیات ادامه دارد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از مستند پاسداران حریم امنیت گفت: ما به مسئولان عراقی اعلام کردیم اگر شما حاکمیتتان بر شمال عراق واقعا محکم است و تاثیرگذار است مقر‌های ضد انقلاب را جمع کنید. جمع نکنید ما جمع می‌کنیم.

سردار پاکپور
این سخنان فرمانده نیروی زمینی سپاه که در بین کرد‌های غیور کشورمان زده شد نشان از عزم و اراده جدی حافظان امنیت برای مبارزه با گروه‌های تروریستی دارد که هر از گاهی با عملیات‌های کور آرامش و امنیت مردم را به چالش می‌کشیدند.

سردار پاکپور روز چهارشنبه (۶ مهر) در مرکز هدایت عملیات ضد تروریست‌های ضدایرانی مستقر در اقلیم شمال عراق با اشاره به عملیات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اعلام کرد: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین به زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار و فعالیت تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده است.

وی افزود: در مرحله جدید عملیات این اهداف که در ۴۲ نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر ۴۰۰ کیلومتر فاصله داشته‌اند به طور قطعی متعلق به گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سخنانی دیگر در ۱۱ مهر گفت: سال ۱۳۹۵ به بعد این گروه‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق شروع به ایجاد پایگاه‌های عملیاتی و مراکز آموزشی کردند.

سردار پاکپور افزود: به واسطه تحرکات یادشده مرتباً به مسئولان اقلیم شمال عراق به‌صورت یادداشت اعتراضی، فراخوانی بعضی از مسئولان اقلیم، اعزام هیئت‌هایی به شمال عراق، اعتراض خود را به این افراد اعلام کردیم و هر سال به آن‌ها گفته شده که مقصود و هدف این عناصر تجزیه‌طلب، ایران است؛ نمی‌شود کشوری که به‌عنوان دوست و همسایه ایران شناخته می‌شود، پذیرای عناصر تجزیه‌طلب و تروریستی که هدف و مقصد آن‌ها کشور جمهوری اسلامی ایران است، باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه بیان کرد: بی‌توجهی مسئولان اقلیم شمال عراق به هشدار‌هایی که می‌دادیم، باعث شد تا شهریور سال ۱۳۹۷ محل کنگره حزب دموکرات را مورد اصابت قرار دهیم که تلفاتی هم برای تروریست‌ها به همراه داشت؛ بعد از آن مجدداً به مسئولان اقلیم شمال و دولت مرکزی عراق اعلام کردیم که فعالیت عناصر یادشده در عراق یکی از موضوعاتی است که آن را دنبال می‌کنیم؛ چون نمی‌توانیم بپذیریم که تجزیه‌طلبان در آنجا با آرامش کامل کلاس برگزار کنند، تجهیز شوند و تیم‌هایی را برای انجام اقدامات تروریستی در خاک جمهوری اسلامی ایران اعزام کنند؛ در پاسخ به این اعتراضات مجدد مسئولان یادشده اعلام می‌کردند که پایگاه‌های آن‌ها را جمع می‌کنیم، ولی هیچ‌گاه این اتفاق نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: پس از اغتشاش‌های اخیری که در برخی شهر‌های کردستان روی داد، دیدیم عناصر کومله و دموکرات آمدند و اقدامات خشنی را در خیابان‌ها انجام می‌دهند و علاوه بر آتش زدن بانک‌ها از موضعی به سمت مردم تیراندازی می‌کنند تا بدین وسیله کشته‌سازی کنند؛ در مواجهه با چنین اقداماتی تا چه حد می‌توانستیم اقدامات آن‌ها تحمل کنیم.

سردار پاکپور اضافه کرد: وقتی این اقدامات از سوی آن‌ها روی داد، صبر ما هم به سر آمد و باعث شد که عملیات‌های انهدام پایگاه‌های تروریست‌ها را آغاز کنیم به همین منظور ابتدا گلوله‌باران توپخانه‌ای و راکتی پایگاه‌های تروریست‌های مستقر در حاشیه مرز‌های کشورمان را آغاز کردیم و بعد از آن تا عمق ۱۳۰ کیلومتری مرز‌های کشورمان پایگاه‌های عناصر تروریستی را مورد اصابت قرار دادیم؛ البته قبلاً اعلام کرده بودیم که مردم از نواحی پیرامونی مراکز تجمع تروریست‌ها فاصله بگیرند، چون مقر آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، افزود: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت؛ البته در صورت تکرار اقدامات تروریستی از سوی عناصر یادشده این عملیات‌ها ادامه خواهد یافت؛ زیرا همان‌گونه که قبلاً هم اعلام کردیم، عملیات‌های ما تا خلع سلاح گروهک‌های تجزیه‌طلب ادامه خواهد داشت؛ مگر اینکه مسئولان اقلیم شمال عراق به این فکر بیفتند که آن‌ها را خلع سلاح کنند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هم بیان کرد: ما بر مبنای حق همسایگی و توسل به روش‌های قانونی در گفتگو‌های سیاسی با دولت مرکزی عراق و هم مقامات محلی دولت اقلیم کردستان عراق تذکرات لازم را دادیم و ضرورت پاکسازی این مناطق از گروه‌های تروریستی را دادیم.

ناصر کنعانی
وی ادامه داد: با یادداشت‌های متعدد رسمی به دولت عراق هم موارد نقض امنیت گزارش شده و هم مسئولیت دولت عراق برای تامین امنیت یادآوری شده است. آن چیزی که مربوط به ایران است مثل حسن همجواری انجام شده و موارد حقوقی طی شده و در حوزه سیاسی با توجه به روابط بسیار خوب با دولت عراق و اقلیم کردستان این مطالبه مطرح شده و ما نیازمند اطمینان بخشی هستیم که امنیت ما مورد تعرض قرار نمی‌گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۲:۲۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
کوتاهی کردین زودتربایداقدام میکردین تروریستهای پشت مرزپاکستان روهم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۲:۲۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
خداقوت برسلحشوران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
فقط ساختمونهاشون رو نزنید..وقتی که جمع میشن بکوبیدشون تا نیروهاشونم از بین برن...سرکرده هاشون رو مورد تعقیب قراردبدید و تو خونه هاشون به درک واصل کنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
مشکل داریم ولی شرف غیرت هم داریم اجازه نمیدیم مثل دوران نکبت بار قاجار کشورم رو تیکه تیکه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
دمتون گرم مشکلات اقتصادی جز مسائل داخلی کشور هستش و به هیچ اجنبی و انگل استانی ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۰۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
اصل مشکل در وجود اقلیم کردستان عراق میخواهین باور کنین یا میخواهین باور نکنین.....مسعود بارزانی وکل طایفه بارزانی بازیچه بدست اسرائیل وآمریکا وإنگلیز ...البته از زمان شاه مقبور ووقتی بابایی مسعود که گور بگور رفته ملا مصطفی بارزانی اون بود با اسرائیل وموساد رابطه قوی ومحکو برقرار کند....یادمون رفته در ایران یه جمهوری بنام جمهوری ماهاباد تاسیس کرده وبالاخره شاه خوشش نه یآمده وسرنگونشون کرده...
البته این کلا زیر نظر آمریکا وانگلیز بود.
بس اگر میخوایین کومله ودیمقرات برچیده میشه باید حکومت اربیل که بیشتر توطئه زیر سر اونها است باید سرنگون بشن....
Iran (Islamic Republic of)
سالی رشتی
۱۴:۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
این کارا بی فایده است آرامکو رو بزنید حیفا رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
الله اکبر ✊
Germany
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
نخجوان پس بگیرید نخجوان خاک ایران هست که تجزیه طلبان از ایران گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
جاسوسان اصلی آمریکا در ایران ۴هزار فرزندان مسئولینی هستند که پدرانشان در دل نظام ارتزاق می‌کنند و مرگ بر آمریکا میگن اما فرزندانشان در دل سازمان سیا دارن عیش و نوش می‌کنند. مجلس محترم لطفا قانون حذف چین پدران یا مادرانی را مصوب کنید تا کشور بیش از این آسیب نبیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید احمد متوسلیان
۱۳:۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
غده ی بدخیم سرطانی را باید از ریشه خشکاند. تا رژیم جعلی منحوس اسهال ایل برقرار باشد ، همین اوضاع در سراسر جهان ادامه دارد. این حرامیان بقای خود را در نابودی و ناامنی دیگران می جویند. صهیونیست را باید نیست و نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
شمارو به خون پاک شهیدان قسم ، به قداست پرچم ایران قسم ، به اشک و آه مادر شهیدان قسم ، به جسم و روح صاحب الزمان قسم تا حذف و محو آخرین نفر از نسل یزیدیان و حرامیان و داعشیان کودک کش و تروریست در جای خود ننشینید و این حرامیان رو از صفحه روزگار حذف کنید تا دیگر به فکر سوریه ساختن از ایران عزیز نیفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
نظرم اینه دست خدابرسرتان غرور افرینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
دمشون گرم ...
این کومله ها و کردهای کردستان عراق باز سودای جدایی افتاده تو سرشون ..‌ چرا درس نمیگیرن و متنبه نمیشن ... مردم غیور کرد ایران در همه شرایط ، غیرت ایرانی خودشون رو نشون دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
کاش یک گوشمالی پشیمان کننده هم به سعودی ها بدین کاش ! به خدا دلمون از دست گاوهای شیرده خون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
لطف تهاجم کوبنده تا پایان عمر ننگین این تروریستهای تجزیه طلب آدامه داشته باشد . و از اصطلاح اقلیم عراق بجای اقلیم کردستان استفاده کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
درود بر رهبر معظم انقلاب ونیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
بله بزنید و نابودشون کنید تا حساب کار دستشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
درود بر سپاه عزیز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر
۱۱:۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
خدا پشت و پناه همه رزمندگان اسلام باشه
انشالله بزودی همشون به درک واصل میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
هر دشمنی جرات کنه چپ به کشور ما نگاه کنه چشاشو در میاریم وطن یعنی ناموس ایرانی در راه ناموس هزار تا جون داره تا دنیا رو نابود نکنه دست بردار نیست جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
زنده باد .
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۰:۴۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
منطق ایران بسیار قوی است و کسی نمی تواند به آن خدشه وارد کند هیچ کس نمی تواند بگوید که چرا آنجا را زدید چون اگر دولت مرکزی عراق بر اقلیم حاکمیت دارد که باید بساط آنها را جمع کند و اجازه ندهد تجزیه طلب های ایران آنجا لانه کنند و اگر حاکمیت ندارد اقلیم عملاً تجزیه شده و هیچ ارتباطی به دولت عراق ندارد که مدعی شود و سران نمک نشناس اقلیم باید پاسخگو باشند که چرا به ضدانقلاب تروریست تجزیه طلب اجازه داده که در آنجا این همه پایگاه درست کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
کسانی که مخل امنیت کشور و ملت ایران است نباید از غرش موشک‌های سپاه در امان باشند. درود.بر مدافعان حریم امنیت کشور ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
اگه عملیات تروریست ها کورکورانه بود که اینهمه خسارت به جان و مال مردم وارد نمی شد می شد؟ بنظرم مرزهای ما بسیار نا امن برای ما و بسیار امن برای متجاوزان هست و براحتی می توانند حتی اسلحه اتوماتیک وارد کنند مثل اسلحه ای که شهید فخری زاده را هدف قرار داد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۴۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

انتخاب درست مؤمنان وعده را محقق می کند ،

ان وعد الله حق :
يُخۡرِبُونَ بُيُوتَهُم بِأَيۡدِيهِمۡ وَأَيۡدِي ٱلۡمُؤۡمِنِينَ فَٱعۡتَبِرُواْ يَـٰٓأُوْلِي ٱلۡأَبۡصَٰرِ ،


اینه........

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۹:۲۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
سلام ما منتظر سفیران مرگ به سمت حیفا و تلاویو هستیم . منتظر انتقام خون شهدای هسته ای و بیگناه توطئه های اخیر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۳:۰۹ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
انشاالله پس از هزاران سال ، رنج بشر پایان می پذیرد و با تحقق وعده ی خداوند به دست ایرانیان و جبهه ی مقاومت ، یهود نابود می شود.
حوادث اخیر در همه جای دنیا ، آشوب و فتنه ای ایست از جانب این قوم منحوس نجس ، برای تاخیر انداختن در زمان مرگشان که به زودی فرا می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۹:۰۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
در خانه هر مشکلی داریم به بیرون خانه مربوط نمیشه .ممنون از سپاه پاسداران درسته در داخل مشکلاتی ما مردم داریم ولی وقتی پای دشمنان تجزیه طلب وسط باشه مشکل داخلی معنی نداره و ما ملت در کنار سپاه و ارتش تا آخر ایستاده ایم.""جان میدیم و خاک نمیدیم"" ""خاک میخوریم وخاک نمیدیم""
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۴۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
درودبرغیرتتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر وطن فروش مزدور منافق که برای یک مشت دلار کشتار میکنند
تنها کسانیکه تولدشان از را حلال نباشد وطن فروشی میکند
آخرین اخبار